سیاست / شناسه خبر: 171321 / تاریخ انتشار : 1402/12/2 13:32
|

برگزاری همایش نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی در بوشهر + گزارش تصویری

بوشهری ها | آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه سرپرستی استان ب

بوشهری ها/  آئین نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی در سوم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد خجسته حضرت علی اکبر(ع) به میزبانی شعبه سرپرستی استان بوشهر با حضور مدیر، رئیس هیأت مدیره، کارگزاران و رئیس سندیکای بیمه ای، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در سالن هلال احمر استان بوشهر برگزار شد. 
محمد پیش بین مدیر شرکت بیمه دی استان بوشهر در آغاز این مراسم ، با بیان این موضوع که عمده خدمات شرکت بیمه دی در زمینه بیمه های درمان تکمیلی است، اظهار داشت: شرکت بیمه دی توفیق آن داشته که از سال 96  تاکنون به صورت مستقیم در قالب قراردادی درمان تکمیلی خانواده شهدا را عهده دار باشد.

وی ادامه داد: اکنون که در نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی قرار داریم به یمن و برکت میلاد مبارک حضرت علی اکبر و نیمه شعبان توفیقی دست داد تا به این بهانه با برگزاری این مراسم، دور هم جمع شویم و گوشه ای از لطف و محبت همکارانمان را در خانواده بیمه دی پاس بداریم.

پیش بین  ادامه داد: در حال حاضر شرکت بیمه دی دارای یک میلیون هفتصد هزار بیمه شده در کل کشور و 20 هزار نفر بیمه شده در استان بوشهر است. لذا در این راستا به جهت سرعت در پرداخت به بیمه شدگان به عنوان اولین شرکت بیمه ای دپارتمان ارزیابی با مدیریت مجزا و با ارزیابان متعدد در زمینه خدمات پاراکلینیکی، دارو و ... تأسیس کردیم تا چنانچه به هر دلیل بیمه شده ای نخواست از مرجع درمانی استفاده کند، نهایتاً طی دور روز ارزیابی و پرداخت هزینه به وی صورت گیرد.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از همراهی استاندار، امام جمعه، دانشگاه علوم پزشکی، شیلات، جهاد و بنیاد شهید و امور ایثارگران، قرارگاه خاتم و همه بیمه گذاران و دوستان در شهرداری و شورای شهر و ... اظهار امیدواری کرد که اینگونه مراسم بتواند در جهت معرفی و شناساندن خدمات بیشتر شرکت بیمه دی کارساز باشد. 

کسب افتخارات شرکت بیمه دی در بعد کشوری و استانی

مدیر عامل بیمه دی با تأکید بر کسب جوائز و امتیازات این شرکت در مقطع کشوری و استانی، خاطرنشان کرد: قرار گیری شرکت بیمه دی در بین 100 کشور برتر و کسب لوح تقدیر از وزارت صمت، سود ده ترین شرکت بیمه ای کشور و همچنین بیشترین میزان فروش در بین شرکت های بیمه ای که تنها 16 هزار میلیارد قرارداد جانبازان بوده است، از جمله افتخارات شرکت بیمه دی بوده است.

وی در پایان از سعه صدر کلیه بیمه گذاران خرد اعم از حقیقی و حقوقی و مراجع درمانی و همکاری پرسنل بیمه دی، شرکت ارزیابی و شبکه فروش تقدیر و تشکر ویژه کرد.

رضایت مندی جامعه ایثارگری از خدمات شرکت بیمه دی

در ادامه این آیین حاج آقا بحرانی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سالروز تأسیس بیمه دی به مدیر و رئیس هیأت مدیره و کلیه کارکنان شرکت بیمه دی اظهار داشت: بنده به عنوان یکی از افراد جامعه هدف بیمه دی و قریب به 30 سال خدمت در بنیاد شهید، شاهد رضایت‌مندی جامعه ایثارگری از بیمه دی بوده ام و حقیقتاً از زمان تصدی گری جناب آقای موهبتی و تغییرات در استان بوشهر و حضور جناب پیش‌بین و آقای بازدار نوع خدمات و سرعت خدمات را شاهد هستیم و قابل مقایسه با قبل نیست. چرا که امروز زمان پرداخت بیمه ها به کمتر از دو هفته یا شاید به ده روز هم نیانجامد. و این امر ممکن نیست مگر با درایت، هوشمندی، تدبیر و تلاش انقلابی و ابتکار مدیر جوان و پای کار شرکت بیمه دی، که امیدوارم خداوند روز به روز بر توفیقاتش بیفزاید. 

از افتخارات شرکت های صنعت بیمه، حمایت از بیمه شدگان درمان است

همچنین در ادامه این مراسم، دهقانی رئیس سندیکای بیمه ای با تبریک به مناسبت سوم اسفندماه سالروز نوزدهمین سال تأسیس شرکت بیمه دی و میلاد حضرت علی اکبر، اعلام داشت: یکی از افتخارات ما در شرکت های صنعت بیمه حمایت از بیمه شدگان درمان است. ما در تمام سوانح دلخراش حامی بیمه گذارانمان هستیم. علی الخصوص در بخش درمان که همه نوعه در خدمت این عزیزان هستیم. وی ادامه داد: علاوه بر این یکی از افتخارات شرکت بیمه دی قرارداد درمان بنیاد شهید است که نصیب جناب پیش بین و همکارانش شده است که در کنار خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان و انجام امورات این عزیزان باشند. 

وی همچنین با تأکید بر اینکه بیشترین قرارداد درمان استان، چه در بخش بیمه شده و چه در بخش مراجعات درمانی بر عهده بیمه دی است، افزود: این یکی از تصمیمات صحیح هیأت مدیره و مدیر عامل آقای پیش بین که مدیر بسیار جوان، اکتیو و جهادی است. لازم به ذکر است محمد پیش بین علاوه بر مدیرعاملی بیمه دی، عضو کارگروه درمان شورای هماهنگی استان است که ما همیشه سعی داریم از دانش و معلومات او استفاده لازم ببریم.

دهقانی در پایان از خداوند متعال، برای همه عزیزان، خاصه خانواده شرکت بیمه دی آرزوی توفیق روز افزون نمود.

در پایان این آیین از سوی مدیر شرکت بیمه دی، از همه کارگزاران بیمه دی و مراجع درمانی وابسته با اهداء لوح یادبود و هدایایی تقدیر بعمل آمد.  
اجرای برنامه های مولودخوانی ، نمایش طنز و موسیقی محلی از دیگر بخش های این برنامه بود که بر افزایش شور و شادی و نشاط مدعووین افزود .
گفتنی است  سعید نوذری ، هنرمند خلاق  و توانمند هم استانی اجرای این آیین باشکوه را بر عهده داشت .

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
---
 

 

 

 


 

کلیدواژه

بیمه دی

محمد پیش بین

نوزدهمین سالروز بیمه دی

استان بوشهر

ماه شعبان

اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر

هلال احمر استان بوشهر

تاسیس بیمه دی در استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی