سیاست / شناسه خبر: 171364 / تاریخ انتشار : 1402/12/22 10:54
|

بخشدار آب پخش؛ میزان مشارکت مردم در انتخابات این بخش درصد از میانگین ملی بیشتر بود

بوشهری ها /اسماء بوستانی: بخشدار آب پخش گفت: درب خش آب پخش 1/51 مشارکت در انتخابات در بخش آب پخش وجود داشت که نسبت به میانگین ملی ده درصد، میانگین استان 5 درصد و مینگین شهرستان نزدیک به 3 درصد میزان مشارکت بیشتری وجود داشت.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: بخشدار آب پخش گفت: درب خش آب پخش 1/51 مشارکت در انتخابات در بخش آب پخش وجود داشت که  نسبت به میانگین ملی ده درصد، میانگین استان 5 درصد و مینگین شهرستان نزدیک به 3 درصد میزان مشارکت بیشتری وجود داشت.  

مصطفی سلیمی تعداد افراد واجد شرایط رای دهی در این بخش را 16 هزار و 850 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این آمار 8 هزار و 612 نفر با مشارکت 50 درصدی در انتخابات شرکت کردند که این مشارکت ده درصد از سطح ملی بالاتر است.

وی از انجام طرح « پویش شهر من روزه دار است» در ماه مبارک رمضان خبر داد و عنوان کرد: فضای حقیقی و مجازی را متناسب با شان ماه مبارک رمضان آماده خواهیم کرد.

سلیمی با بیان اینکه گلزار شهدا ورودی شهر آب پخش جهت انجام برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسمات افطار و سحر آماده شده است، افزود: برنامه ریزی های  لازم جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز انجام شده است.

بخشدار آب پخش با اشاره به انجام فعالیت های زیباسازی در شهر برای استقبال از نوروز عنوان کرد: جهت  میزبانی و اسکان مسافران نوروزی نیز 6 مدرسه در قالب 55 کلاس در نظر گرفته شده یک مدرسه نیز به صورت رزرو وجود دارد. دو سالن ورزشی نیز برای آمادگی در زمان بحران محیا شده است.

 

 

 

 

کلیدواژه

دشتستان

انتخابات

بخش آب پخش

مصطفی سلیمی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی