اقتصاد / شناسه خبر: 181391 / تاریخ انتشار : 1403/1/27 17:10
|
مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر خبر داد

بانک کشاورزی استان بوشهر رتبه سوم کشوری عملکرد ماهانه را در بین مدیریتهای بانک کشاورزی کشور کسب کرد

سید محسن نجفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ماهانه مدیریتها در پایا

بوشهری هاسید محسن نجفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد ماهانه مدیریتها در پایان اسفند ماه 1402 ، مدیریت بانک کشاورزی استان بوشهر در محورهای سه گانه بهبود عملکرد ، در بین مدیریتهای بانک کشاورزی کشور ، رتبه سوم کشوری را کسب کرد و در طیف عملکردی عالی قرار گرفت  .

نجفی از نقش موثر بانک کشاورزی در رونق تولید و فعال سازی بنگاه های اقتصادی در بخش کشاورزی اشاره و عنوان کرد : بانک کشاورزی بازوی مالی بخش کشاورزی است و بیشترین نقش را در فراهم سازی امکانات رونق تولید در بخش کشاورزی کشور دارد و با همت همکاران در استان ، تسهیلات پرداختی این بانک طی سال 1402 مجموعاً 21.649 میلیارد ریال به تعداد 12.095 فقره بوده  که مبلغ 20.496 میلیارد ریال آن معادل ،  بیش از 94 درصد کل تسهیلات پرداختی در بخش های  کشاورزی ، دام ،طیور ،شیلات ، صنایع تبدیلی ، زراعت و .... در جهت توسعه و اشتغال پایدار بخش پرداخت شده  است .
مدیر شعب بانک کشاورزی در ادامه افزود :  اعتبارات تخصیصی جزء 4 بند ب تبصره 18 سال 1402 ، بند الف تبصره 18 گردشگری ،  قرض الحسنه فرزند آوری ، قرض الحسنه ازدواجی و بوجاری گندم بصورت صد در صد جذب و  پرداخت شده  است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه  اقتصاد دریا محور ، گفت : از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 ، جمعا مبلغ 280 میلیارد ریال به تعداد 4 فقره طرح شاخص پرورش ماهی در قفس و مبلغ 150 میلیارد ریال به پروژه  2000 تنی خوراک آماده آبزیان  و 50 میلیارد ریال نیز به طرح عمل آوری و فرآوری آبزیان در استان اعطاء شده است .  
سید محسن نجفی در پایان به عملکرد صندوق بیمه بانک کشاورزی در حوزه های مختلف اشاره و گفت :  برای اولین بار ۹۸درصد از اراضی زراعی استان   زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است که خوشبختانه صندوق بیمه بانک کشاورزی استان بوشهر توانسته است رتبه اول سطح بیمه شده زراعت در سطح کشور ،رتبه اول بیمه شده در بخش آبزیان و پرورش میگو و  در حال حاضر رتبه  دوم  بیمه نخیلات  را کسب نماید .

کلیدواژه

بانک کشاورزی

استان بوشهر

سید محسن نجفی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی