سیاست / شناسه خبر: 181483 / تاریخ انتشار : 1403/3/1 01:16
|

پیام مشترک مسوولان استان بوشهر به مناسبت شهادت آیت الله رییسی

نماینده ولی فقیه ، نماینده خبرگان رهبری ، استاندار و فرمانده سپاه استان بوشهر در پیام مشترکی شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم را به مردم دارالحماسه این استان تسلیت گفتند.

بوشهری ها نماینده ولی فقیه ، نماینده خبرگان رهبری ، استاندار و فرمانده سپاه استان بوشهر در پیام مشترکی شهادت سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی رییس جمهور دولت سیزدهم را به مردم دارالحماسه این استان تسلیت گفتند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با صدور پیامی، شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان را به مقام معظم رهبری، مردم ایران و مردم دارالحماسه استان بوشهر تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله رییسی و همچنین آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری سردار موسوی و کادر پرواز را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

نویسندگان این پیام یادآور شدند: شهید آیت الله رییسی در تمامی فراز و نشیب‌های انقلاب بویژه در قوه قضائیه، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری مجاهدتی الهی از خود به جای گذاشت و منشا تحولات کارآمدی شد طوریکه سید محرومان برای خدمت به مردم شبانه روز تلاش می‌کرد و در مسیر خدمت رسانی به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این پیام یادآور شده است: خادم الرضا و خادم ملت، تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و در دل مردم شریف ایران و سایر مسلمانان جهان جای دارد و این پیوند ناگسستنی است.

در پایان این پیام آمده است: سیدالشهدای خدمت به انقلاب و خادم الرضا (علیه السلام) و مجاهد فی سبیل الله در راه حمایت از مردم مسلمان محور مقاومت بود و تمام توان خود را برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و هدایت‌های امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری به کار گرفت و تمام زندگی خود را وقف انقلاب و مردم کرد.

 

کلیدواژه

آیت الله رییسی

بازار بوشهر

شهادت رییس جمهور

ارسال نظرات

captcha