سیاست / شناسه خبر: 181488 / تاریخ انتشار : 1403/3/5 09:25
|

فرماندار دشتستان خبر خروجش از مراسم عزاداری شهدای خدمت را تکذیب کرد

بوشهری ها /طی انتشار خبری از خروج فرماندار دشتستان در مراسم عزادری شهدای خدمت، فرماندار دشتستان به این خبر واکنش نشان داد و تکذیب کرد.

بوشهری ها /طی انتشار خبری از خروج فرماندار دشتستان در مراسم عزادری شهدای خدمت، فرماندار دشتستان  به این خبر واکنش نشان داد و تکذیب کرد.

به گزارش بوشهری ها، فرماندار دشتستان در این خصوص بیان کرد: ضمن عرض تسلیت ضایعه سنگین شهادت حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری ایران اسلامی و همراهان شهیدش، در پی خبری سراسر کذب و دروغ مبنی بر ترک جلسه مراسم گرامیداشت شهادت این عزیزان توسط  بنده لازم دانستم به استحضار مردم شریف استان بوشهر برسانم که این جلسه باشکوه با مدیریت و هماهنگی  مجموعه فرمانداری و با رویکرد مردمی برگزار ش و  برنامه‌های متنوعی اعم از مداحی، سرود خوانی، روایت گری، قرآن خوانی و دو سخنرانی نیز در نظر گرفته شده بود.

احمد بنافی افزود: در این برنامه از همان ابتدا حضور داشتم.  با درخواست مجریان داخلی برنامه که سخنران دیگر برنامه پرواز دارد بنده زمان خود را در اختیار ایشان قرار دادم و تأکید کردم که برای جلوگیری از اطاله زمان و خستگی حضار فقط ایشان سخنرانی کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان؛ نکته حائز اهمیت این است که فرماندار دشتستان تا آخرین بخش برنامه در جلسه حضور داشت و بعد از این جلسه نیز بلافاصله به مدیریت بحران سانحه واژگونی تریلی حاوی گاز که در محور بوشهر برازجان رخ داده، پرداخته است. قابل تأسف است که برخی کانال‌های غیرقانونی اقدام به نشر اکاذیب می‌کنند به حداقل‌های اخلاق رسانه‌ای آنهم در خصوص مراسم عزاداری این شهدای عزیز که مردم داغدار آن هستند پایبند نیستند و بدنبال ایجاد اختلاف، تفرقه و به انحراف بردن افکار عمومی هستند.

امروز همه دلدادگان به این انقلاب و آزادگان عزادار رئیس جمهور عزیز شهید و همراهانش هستند و انتشار این خبرهای سراسر کذب جز خیانت به این شهدا و آرمان‌های آنان چه معنای دیگری دارد. هرچند که این حق برای این فرمانداری وجود دارد که آنها را به قانون واگذار کند اما با تأسی از سیره شهید رئیسی عزیز از حق خود می‌گذارد و حق عامه‌ای که وجود دارد را به خدا واگذار می‌کند و از خداوند متعال می‌خواهیم که آنها را در صراط مستقیم خود قرار داده و در این مسیر هدایتشان نماید.

 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

تکذیبیه

فرماندار دشتستان

شهدای خدمت

ارسال نظرات

captcha