سیاست / شناسه خبر: 181494 / تاریخ انتشار : 1403/3/6 09:27
|

فرماندار دشتستان خبر داد؛ ستاد انتخابات شهرستان تشکیل شد

بوشهری ها/ اسمـــاء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و اعضای کمیته های آن مشخص شده است.

بوشهری ها/ اسمـــاء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان تشکیل و اعضای کمیته های آن مشخص شده است.

احمد بنافی 5 خردادماه در دومین جلسه شورای اداری سال جاری با بیان اینکه تاکنون دستور اجرایی انتخابات صادر نشده، عنوان کرد: با این حال اقدامات مربوط به انتخابات را از هم اکنون تقویت کردیم.

بنافی با اعلام اینکه منتظرابلاغ جدول زمانبندی انتخابات برای برنامه ریزی های لازم هستیم، اظهار کرد: با برنامه ریزی منسجم و مشخص کردن شرح وظایف کمیته ها ان شاالله شاهدا انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

وی با تاکید بر اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی در انجام وظایف خود در انتخابات ، بیان کرد: در ایام انتخابات تمامی مسئولین شهرستان برای خروج از شهر حتما باید از فرماندار کسب اجازه کنند.

فرماندار دشتستان خواستار افزایش آمادگی دستگاهای اجرایی برای برگزاری انتخابات شد و ادامه داد: در این راستا برنامه های بزرگداشت رئیس جمهور شهید نیز فراموش نشود.

بنافی با تاکید بر عدم تاخیر در انجام پروژه های عمرانی ، بیان کرد: مشکلات پروژه هایی از جمله مسکن پرگان، آبرسانی و ایثارگران به جد پیگیری شود.

وی بر ثبت پروژه ها توسط مسئولین در سامانه منتاک نیز تاکید کرد.

این مقام مسئول در خصوص توزیع آب در شهرستان نیز گفت: با توجه به گرم شدن هوا آبفا باید با دقت نظر عمل کند و گزارش توزیع آب در سراسر شهرستان را به فرمانداری ارسال کند.

بنافی خطاب به اداره برق نیز بیان کرد: اداره برق چنان فعالیت کند تا در تابستان شاهد قطع برق در حوزه مسکونی نباشیم.

فرماندار دشتستان خواستار عدم اخلال در حوزه بازار شد و در این خصوص گفت: نظارت، گشت و جلسات متعدد صمت و اتاق اصناف در خصوص عدم اخلال در بازار گرفته شود و گزارشات در این خصوص به فرمانداری ارائه شود.

بنافی ضمن برشمردن فعالیت های دولت و تلاش های رئیس جمهور شهید در خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید دولت را با بدهی های زیادی در حوزه های مختلف تحویل گرفت و بر این چالش فائق آمد، و واقعیت اقتصاد را پذیرفت.

وی از همکاری رسانه های دشتستان تشکر کرد و خواستار همکاری بیش از پیش این قشر در انتخابات پیش رو شد.

 

 

کلیدواژه

دشتستان

انتخابات دشتستان

ریاست جمهوری

شورای اداری دشتستان

ارسال نظرات

captcha