سیاست / شناسه خبر: 181585 / تاریخ انتشار : 1403/5/21 13:05
|

فرمانده انتظامی دشتستان؛ بزرگ ترین دغدغه ما ایجاد امنیت در جامعه است/ کشف 98 درصد جرائم تیراندازی

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: بزرگ ترین دغدغه این مجموعه گسترش ایجاد امنیت در جامعه است.

بوشهری ها / اسماء بوستانیفرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: بزرگ ترین دغدغه این مجموعه گسترش ایجاد امنیت در جامعه است.

محمدرضا محمودیان ۲۱ مردادماه در نشست با اصحاب رسانه از کشف صد در صدی جرایم خشن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تمامی قتل ها با همت و تلاش های انتظامی و آگاهی در سال جاری کشف شده است.

محمودیان با اعلام کشف ۹۸ درصد جرائم تیر اندازی در شهرستان افزود: وجود اسحله در این شهرستان به فرهنگی غالب تبدیل شده است اما با وجود این فرهنگ از سال جاری تاکنون  ۹۸ درصد جرائم تیراندازی و ۸۸ درصد سرقت مسلحانه کشف شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشفیات ۲۱۱ مورد سرقت اتومبیل از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: دشتستان در آمار این کشفیات در کشور عملکرد موفقی داشته به صورتی که سرقت خودرو در خود شهرستان تک رقمی است.

سرهنگ محمودیان از ۱۳۳ درصد سرقت اماکن دولتی خبر داد و ۷۱ درصد از آن را سرقت احشام  اعلام کرد.

---

وی آمار کاهش تصادفات فوتی را ۱۸ درصد بیان کرد و ادامه داد: تصادفات خسارتی ۴ درصد کاهش و جمع کل متوفیان ۱۷ درصد کاهش داشته ایم.

محمودیان اتباع بیگانه غیر مجاز را یک تهدید جدی برای هر شهر دانست و در این خصوص گفت: این اتباع به صورت روزانه جمع آوری می شوند اما اتباع خارجی مجوز دار بنا بر قانونی که در کل کشور وجود دارد را نمی توان جمع آوری کرد.

وی از جمع آوری صد و  ۱۷ درصدی اتباع خارجه غیر مجاز از اول سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد  و یکی از چالش های این مجموعه را ویراژ وسایل نقلیه در جاده سلامت بیان کرد.

وی در خصوص مشکلات ایجاد شده در پیاده رو سلامت برازجان گفت:  این پروژه برای پیاده روی و سلامت شهروندان  افتتاح شد اما اکنون در ان مکان شاهد حرکات نمایشی خطرناک برخی جوانان با وسایل نقلیه متفاوت هستیم که همین امر باعث تصادفات زیادی در این مکان شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان بزرگ ترین دغدغه این مجموعه را گسترش ایجاد احساس امنیت در جامعه اعلام کرد  و افزود: انتظار می رود در این خصوص شهروندان نیز همکاری های لازم را در حوزه های مختلف ترافیکی، اطلاع رسانی و گزارشات خود با مجموعه انتظامی داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه دهیم

کلیدواژه

دشتستان

برازجان

محمد رضا محمودیان

نظرات شما

1 نظر
R / 1403/5/21 - 19:12
امنیت حرف نداره😩😩
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
دانشگاه