سیاست / شناسه خبر: 181630 / تاریخ انتشار : 1403/6/26 20:56
|

فرماندار دشتستان تاکید کرد: برگزاری باشکوه مراسمات هفته دفاع مقدس و استقبال از مهر/بنافی؛ جوانان نباید جز آموزش دغدغه ای داشته باشند

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار گفت: کوتاهی دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس خیانت به آرمان های شهدا است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار  گفت: کوتاهی دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس خیانت به آرمان های شهدا است.

احمد بنافی 26 شهریورماه در هفتمین جلسه شورای اداری بر فضاسازی هفته دفاع مقدس در شهرها، روستاها و محیط های داخلی و بیرونی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و در خصوص زیرساخت های آموزشی گفت: در این شهرستان تا سال 1400 حدود 57 مدرسه تخریبی وجود داشت، با تلاش در خصوص رفع این مشکل اکنون شاهد تحول عظیمی در حوزه آموزش و پرورش هستیم به صورتی که بیش از 35 مدرسه از مدارس تخریبی در حال نوسازی هستند.
 
بنافی سالن های ورزشی، زمین های چمن، افزایش کلاس های درس، بهسازی برخی مدارس، خرید و ترمیم سیستم های گرمایشی و سرمایشی و ... را از دیگر اقداملات حوزه آموزش پرورش برشمرد و بر تداوم انجام این فعالیت های مهم تاکید کرد.
 
وی با بیان اینکه منابع شهرستان باید  تمام تلاش و توان خود در این حوزه را بکار گیرند تا شاهد موفقیت مجموعه های  آموزشی در حد استاندارد و متوسط ملی باشیم، افزود: نباید اجازه دهیم جوانان ما جز آموزش دغدغه دیگری داشته باشند. 
 
فرماندار دشتستان بر تشکیل ستاد استقبال از مهر و هماهنگی مسئولین در برگزاری این مراسم تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی، شهرداران، دهیاران، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی، راهور و آموزش و پرورش موظفند برابر دستورالعمل اهتمام لازم برای طرح استقبال از مهر را داشته باشند و مبتنی بر مصوبات فعالیت های خود را در این خصوص رو به جلو ببرند.
 
بنافی هر گونه حفاری توسط دستگاه های خدماتی در معابر و خیابان های در حریم مدارس و محورهای مواصلاتی مدارس را در هفته اول مهرماه ممنوع اعلام کرد.
 
 
وی ریاست آموزش و پرورش دشتستان را موظف به پیگیری گرفتن شهریه عادلانه توسط مدیران مدارس دانست و افزود: شهریه بسیاری از مدارس خارج از عرف است، بهیچ عنوان نباید هزینه مضاعف بر خانواده ها وارد شود. 
 
فرماندار دشتستان از نارضایتی برخی شهروندان در حوزه های مختلف خبر داد و افزود: گزارشاتی از نارضایتی شهروندان در تامین آب شرب وجود دارد که مسئولین آب موظف به رفع این مشکل هستند.
 
 
وی با اعلام اینکه در حوزه بهداشت و درمان گلایه مندی هایی وجود دارد عنوان کرد:  مشکل تامین شیر خشک باعث نارضایتی شهروندان شده، رفع این مشکل در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار گیرد.
 
 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

استقبال از مهر

هفته دفاع مقدس

احمد بنافی

شورای اداری دشتستان

ارسال نظرات

captcha
دانشگاه