سیاست / شناسه خبر: 181642 / تاریخ انتشار : 1403/7/10 10:42
|

بیست و یکمین کتاب شاعر و نویسنده دشتستانی رونمایی شد

بوشهری ها /بیست و یکمین کتاب شاعر و نویسنده دشتستانی رونمایی شد.

بوشهری ها /بیست و یکمین کتاب شاعر و نویسنده دشتستانی رونمایی شد.

به گزارش بوشهری ها، بیست و یکمین کتاب شاعر و نویسنده دشتستانی « محمد غلامی» دهم مهر ماه در روستای بنار آبشیرین با حضور مسئولین استانی و دشتستانی رونمایی شد.

این شاعر و نویسنده خوش ذوق در خصوص موضوع کتاب خود به خبرنگار بوشهری ها گفت: امشب بیست و یکمین کتابم رونمایی و منتشر می شود . کتابهایم در زمینه های شعر، دشتستان شناسی و بنار شناسی است.  با توجه به اینکه اصالتا از روستای بنار آبشیرین هستم تصمیم گرفتم فعالیت های این روستا در تمامی حوزه ها را گرد هم آورم و در کتاب های مختلف بنویسم.

محمد غلامی افزود: امشب پنجمین کتاب من در حوزه بنارشناسی با موضوع شناسایی شهدا و رزمندگان این روستا منتشر شد و به امید حق  5 کتاب دیگر نیز تا تکمیل 10 کتاب شناسایی بنار آبشیرین باقی مانده است.

غلامی هدف از چاپ کتاب های بنارشناسی را شناسایی چهره های مختلف  روستا در حوزه های مختلف اعلام کرد و ادامه داد: این روستا برای خود تاریخ و فرهنگ خاصی دارد، افراد زیادی از روستا در حوزه های گوناگون از گذشته تاکنون در پیشبرد اهداف نظام و جامعه نقش های بسزایی ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه چاپ این کتاب ها آنچه که می خواهم نبوده، بلکه در حد توانم است، اظهار کرد:  به عنوان یک نویسنده و شاعر از تمام فعالین فرهنگی شهر ها و روستاها می خواهم فعالیت های مهم و نقش آفرینی ها در هر حوزه ای را به قلم در بیاورند تا تلاش های سراسر شهرستان نوشته ، ماندگار و به نسل های بعد منتقل و چهره واقعی آن روستا و شهر شناخته شود.

به گزارش بوشهری ها، این مراسم با حضور اهالی محترم روستای بنار آبشیرین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشدار مرکزی دشتستان، مدیر کل ارشاد و جمعی از جانبازان و رزمندگان روستای بنار آبشیرین برگزار شد.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

کتابفروش

کتاب

رونمایی کتاب

محمد غلامی

ارسال نظرات

captcha