سیاست / شناسه خبر: 62354 / تاریخ انتشار : 1399/8/17 11:52
|

واحدهای آسیب‌دیده بازارچه ساحلی دیلم بازسازی می‌شوند

بوشهریها | معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بررسی حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم بر بازسازی و کمک به حادثه‌دیدگان تأکید کرد و گفت: رسیدگی به صنوف آسیب‌دیده و اشتغال و تأمین معیشت خ

بوشهری هامحمد امید صبح امروز در بررسی حادثه آتش‌سوزی بازارچه ساحلی دیلم با تاکید بر رسیدگی به آسیب دیدگان اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های این نهاد توجه ویژه به مشکلات مردم نقاط محروم است که رسیدگی به حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی، با بیان اینکه این شهرستان ساحلی از ظرفیت بالایی در عرصه‌های اشتغال‌زایی برخوردار است خاطرنشان کرد: کمک‌رسانی به حادثه دیدگان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

بوشهر| واحدهای آسیب‌دیده بازارچه ساحلی دیلم بازسازی می‌شوند/ ضرورت تأمین معیشت خانواده‌ها

 معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تاکید بر کمک به بازسازی بازارچه ساحلی دیلم افزود: برای حل مشکلات آسیب دیدگان بازارچه ساحلی دیلم کمک می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان بازارچه دیلم را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: رسیدگی به صنوف آسیب دیده در بازارچه ساحلی دیلم و اشتغال و تامین معیشت خانواده‌ها یکی از اولویت‌ها است.

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه معیشت و ارتزاق 300 خانوار دیلمی در این حادثه دچار آسیب شد گفت: امید می‌رود با تسریع در رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان در حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم نگرانی آنان برطرف شود.

کلیدواژه

محمد امید

حادثه آتش سوزی بازارچه ساحلی دیلم

عبدالکریم جمیری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی