سیاست / شناسه خبر: 63042 / تاریخ انتشار : 1399/12/16 11:58
|
به مناسبت روز درختکاری؛

درختکاری در محوطه اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش

بوشهری ها / آیین کاشت نهال به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری در حیاط اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد.

بوشهری ها / آیین کاشت نهال به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری در حیاط اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش برگزار شد.
به گزارش بوشهری ها، رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش در این آیین با بیان اینکه منابع طبیعی مهمترین میراث و سرمایه جامعه است و باید در حفظ آن تلاش کرد گفت: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با کاشت درختکاری به عنوان میراث ماندگار حائز اهمیت است و درخت یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های بیکران در آسمان‌ها و زمین است، نباید فراموش کنیم درخت بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می‌کند.
 اکرم پاپری خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: روز درختکاری بهانه ‌ای است برای این که ما به محیط زیست احترام گذشته و آن را احیاء کنیم و یا حداقل آن را با دقت بیشتری نگه داری کنیم امید است که با تلاش در این جهت، حتی با کاشتن یک نهال کوچک، کشوری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنیم که یقیناً کاری پسندیده است.
پاپری ادامه داد: توسط ما انسان‌ها آلودگی‌های زیادی در حوزه صوتی و بصری ایجاد می‌شود و گاهی آب و محیط زیست و طبیعت خود را هم از بین می بریم و آن را آلوده می‌کنیم، درخت می‌تواند در کاهش این آلودگی‌ها نقش مهمی ایفا کند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت: با توجه به استفاده دانش آموزان و اولیاء از نرم افزار شاد، این رسانه مجازی می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش ­آموز و والدین آنها در آستانه برگزاری جشن نیکوکاری داشته باشد.
وی افزود: نقش مدیران مدارس در هدایت دانش آموزان و والدین آنها در راستای کمک به هم نوع بسیار حائز اهمیت و تأثیرگذار است و سهیم کردن دانش آموزان در کمک به افراد نیازمند، آنان را با اهمیت سخاوت آشنا می کند.
وی در ادامه از شهروندان خواست در روزهای پایانی سال نیازمندان را از یاد نبرند و با شرکت در جشن نیکوکاری شادی‌های خود را با محرومان جامعه تقسیم کنند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

آبپخش

موزش پرورش آبپخش

روز درختکاری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی