سیاست / شناسه خبر: 63704 / تاریخ انتشار : 1400/7/7 10:44
|
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برازجان در آیین بزرگداشت روز آتشنشان؛

لزوم ایجاد المان آتشنشان در سطح شهر/تجهیزات سازمان آتشنشانی ارتقاء می یابد

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برازجان در آیین بزرگداشت روز آتشنشان ضمن تبریک این روز به آتشنشانان گفت: کمبود المان آتشنشان در سطح شه

بوشهری ها/ اسماء بوستانی: رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و حمل و نقل شورای اسلامی شهر برازجان در آیین بزرگداشت روز آتشنشان ضمن تبریک این روز به آتشنشانان گفت: کمبود المان آتشنشان در سطح شهر دیده می شود، این مهم باید در اولویت فعالیت شهرداری قرار گیرد زیرا المان آتشنشان می تواند پیام آور مهر و دوستی باشد و موجب ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار میان جوانان شود.

سید عبدالمحمد کاظمی با اشاره به  مخاطرات و دشواری‌های وظایف آتشنشانان بر اهتمام بیشتر برای رسیدگی و رفع مشکلات آنان تأکید و عنوان کرد: آتشنشانی و ایمنی شهری جایگاه و اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که تامین آسایش و امنیت خاطر شهروندان به میزان قابل توجهی به این مهم بستگی دارد.

کاظمی یکی از ویژگی های شغل آتشنشانی را استرس زا بودن آن اعلام کرد و ادامه داد:  آتش نشانان در معرض استرس های روحی و روانی زیادی قرار دارند زیرا این بزرگ مردان حاضرند به خاطر نجات جان مردم و ادای وظیفه از جان شیرین و سلامتی خود در جهت حفظ سلامت جامعه بگذرند.

وی در خصوص ارتقاء تجهیزات این سازمان نیز بیان کرد: با توجه به توسعه شهری و لزوم افزایش خدمات رسانی به شهروندان، تقویت تجهیزاتی و سازمانی مجموعه هایی نظیر آتشنشانی به دلیل حساسیت و اهمیت آن امری ضروری است که به امید حق در دستور کار کمیسیون مربوطه قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، محیط زیست و حمل و نقل شورای اسلامی  و شهرداری برازجان از آتشنشانان تقدیر کردند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

آتشنشان

روز آتشنشانی

کمیسیون خدمات شهری

سید عبدالمحمد کاظمی

شورای شهر

شهرداری برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی