سیاست / شناسه خبر: 84664 / تاریخ انتشار : 1400/10/26 11:38
|

محدودیت سفرهای نوروزی در راه است؟

بوشهریها| رستمیان معاون امور عمرانی استاندار بوشهر : با همکاری مردم و کادر درمان به شرایط خوبی از نظر بیماری کرونا رسیده ایم، ولی نمی‌توان از ویروس کرونا و خطرات آن غافل شد.

بوشهری ها / اصل بر مسافرت نرفتن است، اما با این حال باید آمادگی این را داشته باشیم که اگر شرایط ویژه‌ای از سوی این ستادها برای سفر اعلام شد و اقداماتی برایش تعریف کردند، غافلگیر نشویم و از قبل هماهنگی و آمادگی داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز با بیان اینکه در کمیته‌های یازده گانه خدمات سفر برنامه‌های مختلفی در صورت سفرهای نوروزی اندیشیده شده گفت: نظارت بر مراکز بین راهی، هتل‌ها، مهمان پذیرها و سامان دهی سرویس‌های بهداشتی و مراکز اقامتی در دستور کار است.

ارسطوزاده افزود: تیم‌هایی از بازرسان دانشگاه علوم پزشکی نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی را پیگیری و نسبت به رفع اشکالات اقدام می‌کنند.

وی گفت: روند استاندارد سازی هتل‌ها و مراکز بوم گردی از سال گذشته در حال انجام است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

ارسطوزاده افزود: بخش خصوصی ۱۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری انجام داده که باعث افزایش ۸۰ درصدی ظرفیت اقامتگاه‌های استان می‌شود.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان هم در این جلسه تاکید کردند، پایین بودن آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌ها در روزهای اخیر دلیلی بر بی خطر بودن ویروس نیست و با توجه به موارد شناسایی امیکرون ممکن است در پایان بهمن رنگ بندی شهرها تغییر کند.

 

کلیدواژه

محدودیت سفرهای نوروزی

رستمیان معاون امور عمرانی

ستاندار بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی