سیاست / شناسه خبر: 85725 / تاریخ انتشار : 1400/12/21 08:40
|

دیدار فرماندار دشتستان با معاون عمرانی وزیر کشور

بوشهری ها /فرماندار دشتستان با معاون امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای آسفالت معابر، عمران شهری و همچنین تامین ماشین آلات مورد نی

بوشهری ها /فرماندار دشتستان با معاون امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور پیگیری اعتبارات مورد نیاز برای آسفالت معابر، عمران شهری و همچنین تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دیدار کرد.  

صادق بوستانی در این دیدار مسائل مختلف در حوزه‌های عمرانی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان دشتستان و راهکارهای افزایش منابع درآمدی و همچنین موضوعاتی از جمله تامین اعتبار پروژه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام شهرداری‌ها و برنامه‌های زیربنایی و زیرساختی و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری و دهیاری‌ها را مطرح و مطالبات را ارائه کرد.  

معاون عمرانی وزیر کشور نیز در این دیدار ضمن بررسی مسائل مطرح شده قول مساعدت و تامین تجهیزات و ماشین آلات و قیر داد.

معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌ها کشور با تاکید بر توسعه زیرساختی شهرداری گفت: توسعه پایدار در کشور، نیازمند توزیع عادلانه خدمات در شهرها است و باعث عدالت محوری می‌شود.  

مهدی جمالی نژاد در پایان افزود: درخواست فرماندار دشتستان جهت شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان بررسی می‌شود و مساعدت لازم جهت تخصیص و تامین ماشین آلات و زیرساخت شهرداری‌ها و دهیاری را انجام خواهد شد.

 

 

 

کلیدواژه

فرماندار

دشتستان

شهرداری

شهرداری ها و دهیاری ها

مهدی جمالی نژاد

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی