سیاست / شناسه خبر: 86439 / تاریخ انتشار : 1401/2/4 13:07
|

استقبال دانشجویان اسپانیایی از برنامه تدریس درآمدی بر ادبیات کلاسیک فارسی استادان ایرانی

بوشهری ها /

استقبال دانشجویان اسپانیایی از برنامه تدریس درآمدی بر ادبیات کلاسیک فارسی استادان ایرانی

 مدیر روابط بین الملل و دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس گفت: "حسین علی اکبری هره دشت" و لیلا حجاری ۲تن از اعضای هیات علمی این دانشگاه، در یک دوره کوتاه مدت در دانشکده فلسفه و ادبیات کوردوبای اسپانیا درآمدی بر ادبیات کلاسیک فارسی تدریس کردند که با استقبال دانشجویان اسپانیایی روبرو شد.

روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس روز یکشنبه به نقل از دکتر آرش خسروی، اعلام کرد: استادان این دانشگاه به مدت یک هفته‌ در دانشگاه کوردوبای اسپانیا  به خوانش اشعار عمر خیام پرداختند.

وی افزود: این همکاری در قالب توافقنامه دوجانبه طرح آراسموس به دعوت پروفسور گابریل لاگونا،  با هدف تبادل استاد و دانشجو به منظور تدریس، آموزش و شناخت و گسترش همکاری‌های علمی بین المللی برگزار شد و دکتر اکبری در برنامه تبادل استاد برای تدریس (Teaching Mobility) و حجاری در برنامه تبادل استاد برای دوره ی آموزشی (Training Mobility) شرکت کردند.

مدیر روابط بین الملل و دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس افزود: تدریس دکتر حسین علی اکبری با موضوع کلی ادبیات جهان مورد استقبال ۸۰ نفر از دانشجویان دانشکده کوردوبای قرار گرفت، علاوه بر این او در جلسات مختلفی با اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و فلسفه آن دانشگاه به تبادل نظر علمی پرداختند.

خسروی ادامه داد: لیلا حجاری نیز در کلاس‌های تحصیلات تکمیلی این دانشکده همکاری کرد تا با روش ها و امکانات آموزشی آنها آشنا شود و توانمندی‌های آموزشی خود را  ارتقا دهد.

وی اظهار کرد: این حضور می‌تواند نویدبخش آغاز همکاری‌های علمی بیشتر بین دو دانشگاه در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف علوم انسانی باشد.

 

کلیدواژه

مدیر روابط بین الملل و دانشجویان

دانشگاه خلیج فارس

دانشجویان اسپانیایی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی