سیاست / شناسه خبر: 86659 / تاریخ انتشار : 1401/2/12 13:20
|
فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری؛

مشکل آلودگی آب شهرستان را به جد از استاندار پیگیری خواهم کرد/ جدیت آلودگی آب باید برای استان مشخص شود+ تصاویر و جزییات خبر

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری شهرستان در خصوص آلودگی آب برخی مناطق گفت: آلودگی آب به سلامت مردم بستگی دارد و این امر مهم باید به صورت جد پیگیری شود.

بوشهری ها / اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در جلسه شورای اداری شهرستان در خصوص آلودگی آب برخی مناطق گفت: آلودگی آب به سلامت مردم بستگی دارد و این امر مهم باید به صورت جد پیگیری شود.

صادق بوستانی با تاکید بر رفع آلودگی آب های برخی نقاط شهرستان افزود: جدیت آلودگی آب باید برای استان مشخص شود، از این رو درخواست رییس شبکه بهداشت در جهت آلودگی آب را در استان به صورت جدی از استاندار پیگیری خواهم کرد.

بوستانی با بیان اینکه همه ما باید در جهت تحقق شعار و تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی تلاش کنیم ادامه داد: پیگیری های لازم در جهت جذب اعتبارات حوزه آب در دستور کار است و اقدامات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل سد دالکی عنوان کرد: با تکمیل سد دالکی شاهد رفع بسیاری از مشکلات حوزه آب خواهیم بود و مابقی سدها نیز در دستور کار مسئولین آب باشد.

ابوالحسن عالی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام  اینکه پروژه های انتقال اب در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: پروژه آب از تنگ ارم تا بوشکان در اولویت قرار گرفته که شامل خط انتقال از سد تنگ ارم به شهر ارم، تکمیل و اجرای خط انتقال روستای پرگانک، احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی کلمه، نوسازی خط انتقال تنگ زرد به فاریاب است..

 عالی درخصوص افزایش ظرفیت و خط انتقال آب عنوان کرد: پروژه های ابرسانی به مجتمع بنداروز، مخزن 5 هزار متر مکعبی برازجان، مخزن روستای خلیفه ای و دهداران در شبانکاره،تصفیه خانه آب با اعتبار 2 میلیاردتومان در سعدآباد در حال اجرا و تکمیل شدن است.
وی با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف آب افزود: انشعابات غیرمتعارف بیشترین درصد مصرف را دارد و همچنین بخشی از آب دشتستان از کازرون، ابشیرین کن و چاه های شهرستان تامین می شود


 

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

فرماندار دشتستان

صادق بوستانی

شورای اداری دشتستان

مشکلات کم‌آبی

تامین آب شرب و آب کشاورزی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی