سیاست / شناسه خبر: 96854 / تاریخ انتشار : 1401/2/29 18:19
|

گزارش اولین روز از طرح جهادی کاروان خدمت فرمانداری دشتستان در بخش ارم+جزییات و تصاویر

۲۸ اردیبهش ماه نشست و دیدار عمومی دکتر بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان با معتمدین محلی و مسئولین بخش ارم و روسای دستگاه های اجرایی در مدرسه رودی تنگ ارم برگزار شد.

بوشهری ها /۲۸ اردیبهشت ماه نشست و دیدار عمومی سرپرست فرمانداری دشتستان و معتمدین محلی و مسئولین بخش ارم  در مدرسه رودکی تنگ ارم برگزار شد.

 
 در ابتدای این نشست مسئولان بخش ارم و معتمدین محلی به ارائه گزارشی از وضعیت بخش و مسائل و مشکلات چندین ساله خود اشاره کردند. آب، راه، خدمات بهداشتی و درمانی و کمبود وسایل و تجهیزات ورزشی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مسئولان بخش ارم بودند.
 
 صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان بعد از شنیدن خواسته ها و مطالبات مسئولان و معتمدین بخش ارم، اظهار کرد: هدف ما از حضور در بین مردم عزیز و غیور بخش ارم، شنیدن و دیدن مشکلات و مطالبات به حق مردم از نزدیک بوده و تلاش خواهیم کرد تا بخشی از این معضلات را در این سفر حل کنیم.
 
 بوستانی با اشاره به حضور استاندار محترم بوشهر، معاونین وی و بیش از بیست مدیرکل استانی، در این طرح بیان کرد: حضور مسئولان ارشد استان در بخش ارم، یقیناً دربردارنده منافع ارزشمندی برای این بخش خواهد بود و امیدواریم بعد از خروج از این منطقه با توجه به اقدامات انجام شده، شاهد لبخند رضایت مردم عزیزمان در بخش ارم باشیم.
 
 وی با اشاره به حضور نهادهای غیر دولتی در بخش ارم، تصریح کرد: بعد از رایزنی‌های صورت گرفته، مقرر شد بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام دو بخش ارم و بوشکان را به عنوان منطقه هدف خود برگزیده و اعتباراتی در حوزه های اشتغال، پیشرفت مناطق کم برخوردار و غیره در نظر بگیرند.
 
 بوستانی در پایان خاطر نشان کرد: توزیع عادلانه ثروت و منابع عمومی در تمام نقاط شهرستان دشتستان دغدغه اصلی ما در فرمانداری دشتستان بوده و حل دو مشکل آب و راه بخش ارم را با توجه به مصوبات سفر اخیر ریاست جمهوری در دستور کار قرار خواهیم داد.
 
گفتنی است در ادامه طرح جهادی کاروان خدمت فرمانداری دشتستان فردا پنج شنبه  ۲۹ اردیبهشت ماه استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان در بخش ارم حضور خواهند یافت.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

کاروان خدمت

صادق بوستانی

بخش ارم دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی