سیاست / شناسه خبر: 97499 / تاریخ انتشار : 1401/4/2 11:33
|

۱۲۰ خودرو توقیفی در انبارهای گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضایی است

بوشهریها| رحیم بهادری در تشریح وضعیت ماشین‌آلات رسوبی خارجی در گمرک بوشهر اظهار داشت: 375 خودرو و ماشین‌آلات راهسازی در انبار‌های گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد.

بوشهری ها /

120 خودرو توقیفی در انبارهای گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضایی است

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با تشریح وضعیت خودروهای سواری رسوبی در گمرک و بندر بوشهر گفت‌: برای ۱۲۰ دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضایی رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه 94 دستگاه راهسازی به ارزش 1500 میلیارد تومان در انبار گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر وجود دارد خاطر نشان کرد: این ماشین‌آلات از سال 1392 در انبار این دستگاه‌ها توقیف و هنوز ترخیص نشده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با تشریح وضعیت خودروهای سواری رسوبی در گمرک بوشهر گفت‌: اکنون 281 دستگاه خودروی سواری و متروکه قاچاق خارجی از سال 1392 به سبب نداشتن مجوز قانونی در انبار گمرکات و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توقیف شده است.

بهادری با بیان اینکه خودروهای سواری وارداتی توقیفی در گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضایی هستند خاطر نشان کرد: برای 120 دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضایی هنوز رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای رسوبی در گمرک مشمول قانون قاچاق هستند بیان کرد: برای بقیه خودرو‌های رسوبی در گمرک و بنادر استان بوشهر هم اگر حکم قضایی صادر شده به سبب نداشتن مجوز قانونی، هنوز ترخیص نشده‌اند.

بهادری ارزش این هر خودرو سواری توقیفی بین 4 میلیارد تا 12 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در مجموع ارزش این خودروهای رسوبی در انبار گمرک و بندر بوشهر بین یک هزار و 200 تا یک هزار و 500 میلیارد تومان است.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر از تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و سریع الفساد موجود در انبارها و تعدادی از پرونده‌های استرداد شده خبر داد و اظهار کرد: در بازدید معاون و نماینده دادستان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر، برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها، دستور فروش کالاهای رسوبی و سریع الفساد موجود در انبارها به قید فوریت صادر شد.

 وی افزود: هیئت بازدید کننده همچنین دستور انهدام کالاهای ممنوعه و فاقد مجوزهای مصرف و تاریخ گذشته که فاقد رأی هستند را صادر کردند.بهادری از پیگیری فوری دستورات صادر شده برای جلوگیری از رسوب کالاهای سنواتی و تاریخ گذشته و افت کیفیت کالاهای فاقد رأی خبر داد و تصریح کرد: معاون دادستان بوشهر در این بازدید نسبت به تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی متروکه موجود در انبارها نیز قول مساعد داد.

کلیدواژه

رحیم بهادری

وضعیت ماشین‌آلات

گمرک و بندر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی