سیاست / شناسه خبر: 118055 / تاریخ انتشار : 1401/5/2 12:41
|

وحشت از طارمی پرتغال را فرا گرفت!

بوشهریها| ورزش سه نوشت: مهارت همیشگی طارمی در کسب پنالتی و تبدیل آن به گل باعث شده تا بار دیگر هواداران اسپورتینگ و بنفیکا برای فصل آینده نگران شوند.

بوشهری ها /

وحشت از طارمی پرتغال را فرا گرفت!

پیروزی پورتو در آخرین بازی تدارکاتی پیش‌فصل برابر موناکو با اتفاقی تکراری برای هوادران سفیدوآبی‌ها و البته سایر باشگاه‌های پرتغالی همراه بود. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در اولین حضورش در ورزشگاه دراگائو با گرفتن پنالتی از مدافع حریف موفق به گلزنی شد.

طارمی که در ریوآوه هم مهارتش در گرفتن پنالتی از حریفان را به رخ کشیده بود، با توجه به ورود VAR به فوتبال پرتغال، برخلاف انتظارات موفق‌تر از قبل به این تخصصش ادامه داد چرا که قبل از آن بسیاری از داوران با پیش‌فرض منفی نسبت به او وارد زمین ‌می‌شدند و گاها خطاهای آشکار روی او را نمی‌گرفتند اما بعد از VAR داوران دیگر از خطاهایی که روی این ستاره تیم ملی رخ می‌داد چشم‌پوشی نمی‌کردند.

همین موضوع باعث شد تا از فصل گذشته موجی از واکنش‌ها بین هواداران اسپورتینگ و بنفیکا به عنوان رقیبان اصلی پورتو در پرتغال به راه بیفتد و آنها سعی کردند با موضع‌گیری علیه طارمی تمرکز این بازیکن را برهم بزنند. کار به جایی رسید که یکی از ورزشی‌نویسان قدیمی پرتغال که از حامیان سرسخت اسپورتینگ به شمار می‌رود در یادداشتی تند به طارمی بتازد. با این حال حمایت شدید هواداران پورتو و البته عملکرد فوق‌العاده مهدی در آن مقطع باعث شد تا منتقدان او چاره‌ای جز سکوت پیدا نکنند.

اما دیشب، طارمی بعد از اینکه یک تلاش ناموفق برای کسب پنالتی داشت، در دومین برخوردش در محوطه جریمه داور را به دمیدن در سوت خودش به نشانه اعلام پنالتی متقاعد کرد. هرچند بازیکن موناکو به هیچ وجه به تصمیم داور اعتراض نکرد، اما بلافاصله موجی از ترس بین هواداران سایر تیم‌های پرتغالی در توییتر به راه افتاد و آنها از آغاز مجدد روند کسب پنالتی توسط طارمی حتی پیش از شروع فصل به صرافت افتادند.

در مقابل تعدادی از صفحات حامی پورتو هم از طارمی حمایت کردند و مدعی بودند اعلام پنالتی در این صحنه درست‌ترین کاری بوده که داور می‌توانسته انجام دهد.

کلیدواژه

پیروزی پورتو

طارمی

پرتغال

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی