سیاست / شناسه خبر: 118271 / تاریخ انتشار : 1401/5/13 09:45
|

خسارت‌های آسیب‌دیدگان از سیل اخیر در استان بوشهر جبران شود

بوشهریها| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خسارت وارده به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل جبران و مشکلات کشاورزان صدمه دیده از این حادثه برطرف شود.

بوشهری ها / ایت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه‌شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر شاهد توجه خاص مردم متدین و ولایت‌مدار استان به فرهنگ اسلامی هستیم که شایسته تقدیر است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به پیوست فرهنگی برای همه بخش‌ها و حوزه‌های مورد نظر استان بیان کرد: بر اساس شاخص‌ها و پیوست نگار فرهنگی برنامه و درگاه آن نوشته، تدوین و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در حجریان سیل اخیر شاهد هماهنگی و اتحاد همگانی در رسیدگی به آسیب‌دیدگان بودیم که باید خسارت وارده به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل جبران و مشکلات کشاورزان صدمه دیده از این حادثه برطرف شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تسلیت ایام ماه محرم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران شعاع روشن و یک تجلی از قیام آسمانی عاشورا و یک انقلاب مقدس با ریشه در کربلا حسینی است.

وی با بیان اینکه نهضت و قیام امام حسین علیه‌السلام محدود به زمان خاصی نیست اظهار داشت: قیام عاشورا یک فرهنگ جهانی برای همه ادوار مختلف در نمایش حق در تمام تاریخ است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر قیام عاشورا را خورشید پر فروغ و بی‌غروب دانست و تصریح کرد: اگر شما می‌بینید نام و نشان و حقیقتی از اسلام باقیمانده در پرتو قیام آسمانی عاشورا و نهضت عرشی حسینی است.

خسارت‌های آسیب‌دیدگان از سیل اخیر در استان بوشهر جبران شود

 

کلیدواژه

ایت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه

شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی