فرهنگ / شناسه خبر: 128865 / تاریخ انتشار : 1401/8/17 15:58
|
مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی

تعامل روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اصحاب رسانه استان بوشهر گسترش می یابد

مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه کشور، بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تعامل و همکاری با جامعه پیرامونی، مطبوعات و رسانه استان بوشهر، همگام و همسو خواهد بود.

بوشهری ها /  مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه کشور، بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تعامل و همکاری با جامعه پیرامونی، مطبوعات و رسانه استان بوشهر، همگام و همسو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، ابوالحسن بی‌باک، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مازیار هوشمند، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه کشور بیان کرد: با برنامه ریزی و رویکرد جدید، سطح تعامل و همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی با مطبوعات، اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال استان بوشهر بیش از پیش تقویت می‌شود.

بی باک در ادامه عنوان داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین 75 درصدی از گاز مورد نیاز کشور به عنوان بزرگترین تامین کننده گاز و محصولات جانبی در کشور تبدیل شده است، مطبوعات و اصحاب رسانه کشور و در راس آن خبرنگاران استان بوشهر باید در انعکاس و بازتاب شایسته این اقدامات و دستاوردهای مهم با مجتمع گاز پارس جنوبی هم‌قدم و همسو حرکت کنند.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوشهر جزو زحمتکش‌ترین و نجیب‌ترین اقشار جامعه هستند و ما تلاش می‌کنیم که زمینه فعالیت آنها در حوزه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی هر چه بیشتر تسهیل شود و درب ورودی مجتمع گاز پارس جنوبی به روی اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال مناطق پیرامونی باز است و دستان صاحبان قلم در سطح کشور و استان بوشهر را به گرمی می‌فشاریم.

وی با اشاره به اقدامات بی نظیر و جهادگونه کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت آمادگی تولید مستمر و پایدار گاز و ورود به فصل سرد سال تصریح کرد: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی با رشادت و اقدامات جهادی آمادگی لازم را در جهت تولید پایدار گاز و تامین آسایش و آرامش هموطنان عزیزمان را رقم زده‌اند و امید داریم اصحاب رسانه و سایت‌های خبری فعال در مناطق پیرامونی پارس جنوبی در جهت بازتاب و انعکاس شایسته اخبار مهم و کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

بی باک افزود: روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت هماهنگی و به روز نگه داشتن اطلاعات تخصصی و افزایش سطح دانش روز و نوآور خبرنگاران، در نظر دارد برنامه های آموزشی مختلفی را برای خبرنگاران فعال در شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار نماید.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند نقش بسیار موثری جهت روایت دستاوردها و اهداف متعالی مجتمع گاز پارس جنوبی داشته باشند و امید داریم با نشست ‌و تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی این مهم تحقق و تداوم داشته باشد. 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

پارس جنوبی

مدیر عامل خانه مطبوعات

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی