سیاست / شناسه خبر: 129012 / تاریخ انتشار : 1401/11/17 12:20
|
در ششمین روز از دهه فجر؛

پروژه های بخش مرکزی دشتستان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شد+ تصاویر

آئین افتتاح پروژه تجمیع معابر روستایی راهدار، زیارت، بنارآبشیرین، خوشاب، خوشمکان، قلعه سفید و کلل در روستای راهدار با حضور مسئولین دشتستانی برگزار شد. به گزارش بوشهری ها، در ششمین روز از دهه فجر پروژه های عمرانی روستای راهدار شامل پروژه سنگ جدول کاری با ۴۴۰۰ متر طول، زیرسازی و آسفالت ۴۵ هزار مترمر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: آئین افتتاح پروژه تجمیع معابر روستایی راهدار، زیارت، بنارآبشیرین، خوشاب، خوشمکان، قلعه سفید و کلل در روستای راهدار با حضور مسئولین دشتستانی برگزار شد.

به گزارش بوشهری ها، در ششمین روز از دهه فجر پروژه های عمرانی روستای راهدار شامل پروژه سنگ جدول کاری با ۴۴۰۰ متر طول، زیرسازی و آسفالت ۴۵ هزار مترمربع، طول سنگ جدول ۴ هزار و ۴۰۰ متر طول و تعریض با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
فرماندار دشتستان در این آئین با بیان اینکه دشتستان از حیث پروژه های عمرانی مسرور است، اظهار کرد: در هیچ زمانی سطح منابع سازه های آبی و آبخیزداری ما در این حجم از ذخائر آب نبوده است.
 
احمد بنافی با اعلام اینکه در دهه فجر با بهره برداری از پروژه ها اثبات کارآمدی نظام را نشان می دهیم ادامه داد: دشتستان در حوزه خدمت رسانی به مردم پیشرو است و این مشان از درایت دهیاران، شهرداران و مسئولین این شهرستان است.
 
بر اساس این گزارش، آئین کلنگ زنی پروژه بهسازی، تعریض و ایمن سازی محور دهقائد به نظر آقا با متراژ ۴ کیلومتر و اعتبار ۸ میلیارد تومان توسط مسئولین دشتستانی آغاز شد.
 
فرماندار دشتستان در این مراسم با تاکید بر پیشرفت حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش عنوان کرد: برنامه ریزی های مورد نیاز جهت پیشرفت این دو حوزه را در دستور کار قرار داده ایم.
 
احمد بنافی  پیشرفت روستایی در کنار پیشرفت شهری را ضروری اعلام کرد و ادامه داد: مردم خواستار مراودات اقتصادی و اجتماعی هستند و باید بر این مسائل تلاش بیشتری داشته باشیم.
 
وی با اعلام اینکه در دشتستان ۱۵۰۰ کیلومتر بهسازی مسیر روستایی در دشتستان را داریم ادامه داد: از این متر ۲۵۰ کیلومتر سریعا و اضطرارا نیاز به تعریض و بهسازی دارد.
 
عملیات اجرای خط انتقال مجتمع بنداروز (حوزه جنوب) با تحت پوشش قرار دادن ۶ روستا با جمعیت ۱۴ هزار نفر و اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و متراژ ۷ کیلومتر در روستای بنداروز دشتستان آغاز شد.
 
فرماندار دشتستان با بیان اینکه در شهرستان ۹۳ هزار اشتراک داریم، عنوان کرد: قسمتی از این اشتراک های غیرمجاز نیز به صورتی قانونی در آمده و مابقی غیرمجازها در حال پیگیری هستند.
 
احمد بنافی یکی از چالش های هدر رفت آب در دشتستان را فرسودگی شبکه اعلام کرد و افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در دشتستان حوزه آب است، در این حوزه انتظار می رود برنامه ریزی بهتر و بیشتری صورت گیرد.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

دهه فجر

پروژه عمرانی

قرماندار دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی