سیاست / شناسه خبر: 129037 / تاریخ انتشار : 1401/11/21 20:34
|
شهردار برازجان؛

بی سابقه ترین سال عمرانی و زیباسازی برازجان را رقم زدیم/ در انجام پروژه ها به ظاهر سازی اکتفا نکردیم

اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: بی سابقه ترین سال عمرانی و زیباسازی را در طول رقم زد

بوشهری ها / اسماء بوستانی: شهردار برازجان گفت: بی سابقه ترین سال عمرانی و زیباسازی را در طول تاریخ شهرداری رقم  زده ایم.

مرتضی قدوسی در دهمین روز از دهه فجر در آئین کلنگ زنی احداث دیواره حفاظتی دره فصلی محله علی آباد اظهار کرد: ضمن دستور استاندار جهت تغییر وضعیت این شهر، امروز با افتخار اعلام می کنم  ۵۰ پروژه عمرانی و زیبا سازی در سطح شهر فعال است.
 
قدوسی با اعلام اینکه همه پیمانکارانی که از شهرداری روی برگردانده بودند، اکنون با مجموعه شهرداری همکاری می کنند، عنوان کرد: در واگذاری ها نیز صلاح مجموعه شهرداری را مد نظر قرار داده ایم.
 
شهردار برازجان با اعلام نگاه متوازن و عدالت محور در انجام پروژه های عمرانی بیان کرد: این نگاه متوازن باعث رضایت کامل شهروندان شده است.
 
قدوسی با اعلام اینکه در انجام پروژه های شهری به ظاهر سازی اکتفا نکردیم، افزود: پروژه ها را با ساختار زیربنایی دیدیم، تعریف و اجرا کردیم. 
 
وی از تقویت عوامل و عناصر طراوت و شادابی شهر خبر داد و افزود: در پروژه ها نگاه صرفا عمرانی نبود، در کنار این پروژه ها تقویت و رشد فرهنگی نیز وجود دارد.
 
شهردار برازجان از ساخت المان های متفاوت در میادین سطح شهر خبر داد و در این خصوص بیان کرد: این المان ها نماد ترویج فرهنگ و ادب در سطح شهر است.
 
وی افزود:  آسیب های اجتماعی شهر  توسط کارشناسان شناسایی و در پروژه ها اجرایی شده است.
 
وی با تاکید بر در نظر گرفتن تمامی اقشار جامعه در انجام پروژه ها  اظهار کرد: در این پروژه ها عوامل موثر در رفاه حال نابینایان، معلولان و جانبازان در نظر گرفته شده است.
 
شهردار برازجان با اعلام اینکه غبار  کهنگی و فرسودگی را از شهر زدودیم، ابراز کرد: نیاز اجرای دیوار حفاظتی در شهر ۴۰ کیلومتر است، در چهل سال اخیر فقط ۲۰ کیلومتر  انجام شده ، اما اکنون با حمایت استاندار فقط امسال ۱۰ کیلومتر اجرای دیوار حفاظتی در سطح شهر انجام شده است.

کلیدواژه

برازجان

شهردار برازجان

مرتضی قدوسی

پروژه عمرانی

دهه فجر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی