سیاست / شناسه خبر: 129039 / تاریخ انتشار : 1401/11/22 12:21
|

رئیس شورای شهر دالکی مطالبات مردم را به استاندار منتقل کرد

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر دالکی گفت: در طرح پایلوت قطره ای نخیلات توسط سد دالکی به کشاورزان دالکی ظلم شده است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس شورای اسلامی شهر دالکی گفت: در طرح پایلوت قطره ای نخیلات توسط سد دالکی به کشاورزان دالکی ظلم شده است

عباس تدین 21 بهمن ماه در آئین افتتاح یادمان شهدای دالکی خطاب به استاندار در خصوص تضییع حق کشاورزان این شهر عنوان کرد: در طرح پایلوت قطره ای نخیلات توسط سد دالکی فقط نخیلات سعدآباد و آبپخش دیده شده، به صورتی که نخیلات آبپخش و سعدآباد به صورت رایگان توسط دولت قطرهای شده اما کشاورزان دالکی این این مهم محروم هستند.

تدین در این خصوص افزود: در حق کشاورزان این شهر ظلم شده و هیچ مسئولی در این خصوص پاسخگو نیست.

وی ضمن گلایه از تعطیلی پروژه مخزن 2 هزار مترمکعبی دالکی، اظهار کرد: این پروژه در سال 1399 در این شهر کلنگ زنی شد اما به دلیل عدم پرداخت حق پیمانکار این پروژه بعد از تجهیز کارگاه تعطیل شد.

تدین در این خصوصادامه داد: این در صورتی است که پروژه از محل تنش دارای بودجه و ردیف اعتباری است.

رئیس شورای اسلامی شهر دالکی با اشاره به حضور پرشور مردم شهر دالکی در انتخابات و حمایت از رئیس جمهور، ابراز کرد: با وجود حمایت مردم از دولت، تاکنون هیچ طرح و پروژه ای در این شهر توسط دولت اجرا نشده است.

وی از عدم وجود دبیرستان دخترانه و پسرانه در این شهر خبر داد و در این خصوص گفت: 6 مدرسه در این شهر وجود دارد که 3 تای آن تخریبی است وهیچ اقدامی در خصوص ارتقاء و پیشرفت حوزه آموزش و پرورش در این شهر انجام نشده است.

تدین با بیان اینکه 25 استان از شهر دالکی وارد استان بوشهر می شوند، اظهار کرد: در تاریخ استان بوشهر در گذشته شهر دالکی دارای دروازه ورودی بوده، از این رو انتظار می رود استاندار دستور دروازه و المان ورودی برای این شهر را صادر نماید.

 

 

 

 

 


 

کلیدواژه

دشتستان

شهرداری دالکی

عباس تدین

استاندار

همایش رسانه مطالبه گر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی