سیاست / شناسه خبر: 149246 / تاریخ انتشار : 1402/2/19 17:22
|
وحید مصدق عضو شورای اسلامی شهر برازجان ؛

مرارت هایی که بر من گذشت در کلام نمی گنجد همه را به خدای بزرگ واگذار کرده ام

بوشهری ها /اسماء بوستانی: عضو تعلیق شده ی شورای اسلامی شهر برازجان در دوره ی ششم، 19 اردیبهشت ماه به ترکیب اصلی شورای شهر برگشت.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: عضو تعلیق شده ی شورای اسلامی شهر برازجان در دوره ی ششم،  19 اردیبهشت ماه به ترکیب اصلی شورای شهر برگشت.

وحید مصدق در اولین روز کاری خود در شورای شهر اظهار کرد: ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر برازجان با تمام فراز و نشیب ها به اتمام رسید و منتخبین مردم برای کرسی شورای شهر مشخص گردیدند. از آن زمان تا امروز مشقت ها، مصائب و دشواری هایی بر من وارد شد که رنجی جانکاه و دردی عمیق و زخم هایی ماندگار بر جای گذاشت.در آن شرایط بغرنج عزیزانی را از دست دادم که دیگر هیچ جبرانی برای آن ها نیست. غم از دست دادن پدرم به دلیل تاملات ناشی از مشکلات به وجود آمده و از طرف دیگر بیماری کرونا تنها یادگار شهیدان و تکیه گاه ما را گرفت.

مصدق ادامه داد: روایت مرارت ها و سختی هایی که بر ما گذشت در کلام نمی گنجد و همه را به خدای بزرگ واگذار کرده ام.

وی افزود: دست های پرتوان حق طلبان و گام های استوار عدالت خواهان بکار افتاد و پس از طی سختی های فراوان آنچه از مسیر درستی و صداقت خارج شده بود در ریل حقیقت و عدالت قرار گرفت. این مهم میسر نگردید مگر با تلاش و همت والای مسئولینی که از روز نخست تا پایان کار پا پس نکشیدند و دست از تلاش برنداشتند. تاکنون جز مهرورزی، مهربانی، گذشت، ایثار و همدلی از مردم عزیز دیارم ندیدم. همین مهربانی ها این مسیر سخت را بر من هموار نمود. و زیباترین خاطرات زندگیم را رقم زد.

عضو شورای اسلامی شهر برازجان عنوان کرد: اکنون که باری دیگر در کسوت نماینده مردم شریف شهر برازجان بر کرسی شورای شهر قرار گرفته ام ضمن سپاسگزاری از تمام عزیزانی که در این مسیر سخت و ناهموار به هر طریق ممکن همراه من بودند اعلام می کنم بر آن عهد و پیمانی که از روز نخست با مردم بسته ام وفادار خواهم ماند و تمام توان و تلاش خود را جهت دفاع از حقوق مردم بکار خواهم گرفت.

وی در پیایان ضمن تشکر از اعضای شورای شهر که در نبود وی مسئولیت خطیر نمایندگی مردم را عهده دار بودند، افزود: امیدوارم در مدت باقی مانده بتوانم نماینده شایسته ای برای مردم شریف در شورای شهر باشم.

 


 

کلیدواژه

وحید مصدق

شورای شهر

برازجان

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی