سیاست / شناسه خبر: 149404 / تاریخ انتشار : 1402/3/22 11:41
|
عضو شورای اسلامی شهر برازجان در دفتر روزنامه پیام عسلویه؛

عدالت در انجام پروژه ها و اولویت مناطق کم برخوردار از ویژگی های ارزشمند شهردار برازجان است

بوشهری ها /اسماء بوستانی: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: نگاه شورای شهر به رسانه ها نگاهی تقویتی و حمایتی است.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: نگاه شورای شهر به رسانه ها نگاهی تقویتی و حمایتی است.

وحید مصدق 22 خرداد ماه با حضور در دفتر روزنامه پیام عسلویه  در خصوص همکاری با رسانه ها اظهار کرد: رسانه های فعال شهر می توانند با حضور در جلسات شورا این نهاد را در حوزه مسائل شهری همراهی و مشاوره دهند.

مصدق  رسانه ها را یکی از مولفه های مهم در توسعه هر شهر عنوان کرد و افزود: تعامل با رسانه باعث پویایی شهر خواهد شد.

وی رسانه ها را یکی از عامل افزایش مشارکت مردم در امور شهری اعلام کرد و ادامه داد: رسانه از یک سو منعکس کننده مطالبات و انتظارات مردم و از سوی دیگر خدمات ارائه شده توسط مسئولین را منعکس می کنندکه نشان دهنده جایگاه ارزشمند رسانه است.

--- 

عضو شورای اسلامی شهر برازجان ضمن ابراز امیدواری از تدوین طرحی هدفمند در خصوص تعامل مدیریت شهری و رسانه اظهار کرد: قطعا با تدوین این طرح شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این شهر خواهیم بود.

مصدق ضمن تشکر از فعالیت مهم و ارزشمند شهردار برازجان  کرد: یکی از موارد مهم  در انجام پروژه های مدیریت شهری عدم فراموشی مناطق کم برخوردار است که بحمدالله این مهم توسط شهردار برازجان اجرایی شده است. می توان این مهم را یکی از ویژگی های ارزشمند و مهم شهردار برازجان دانست.

وی هدف از این دیدار را همکاری و تعامل بیشتر رسانه ها با مجموعه شورا اعلام کرد و افزود: درب شورای شهر برازجان همیشه بر روی رسانه ها باز است و انتقاد و پیشنهادات این قشر ارزشمند را در مسیر توسعه این شهر بکار خواهیم گرفت.

کلیدواژه

وحید مصدق

شهردار برازجان

شورای شهر

برازجان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی