سیاست / شناسه خبر: 149448 / تاریخ انتشار : 1402/3/31 17:12
|
سرپرست شهرداری دالکی؛

بی توجهی مسؤولان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و استان به بلوار امام حسین(ع) پذیرفته نیست

ورودی شهردالکی از استان فارس به بوشهر و دشتستان به دلیل ترمیم و روکش آسفالت بی کیفیت و در نتیجه خرابی این بلوار بعد از گذشت.....

بوشهری ها / به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دالکی، ورودی شهردالکی از استان فارس به بوشهر و دشتستان به دلیل ترمیم و روکش آسفالت بی کیفیت و در نتیجه خرابی این بلوار بعد از گذشت ۵ماه از ترمیم آن موجب نارضایتی مردم شده است که اکنون توسط سرپرست شهرداری دالکی مورد پیگیری قرارگرفته است.

سرپرست شهرداری دالکی در این خصوص اظهار کرد: با عنایت به گذشت حدود ۵ ماه از ترمیم و روکش آسفالت بلوار امام حسین(ع) که از شریان های اصلی ترانزیت کشور و استان است، متاسفانه آسفالت بی کیفیت و در نتیجه خرابی آن باعث شده است که مالکان خودرو برای تعمیر خودروهای آسیب دیده ناشی از خرابی آسفالت هزینه های گزاف پرداخت کنند.
 
---
---
---
---
------
 
علی رستخیز افزود: شهروندان نسبت به مشکلات به‌وجود آمده گلایه های بسیار دارند، چاله های بوجود آمده در این مسیر احتمال اینکه راکبان موتورسیکلت کنترل وسیله نقلیه را ازدست داده و خطرات جانی و مالی را برای ایشان فراهم کند خیلی زیاد است.
رستخیز با اعلام اینکه مشکلات به‌وجود آمده در بلوار را به مسؤولان شهرستانی و استانی یادآور شده ایم، افزود: از مسئولین امر خواستاریم قبل از اینکه حادثه تلخی در این بلوار رخ دهد نسبت به ترمیم روکش این مسیر اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
گفتنی است، با وجود فرستادن گزارشاتی از سوی مجموعه مدیریتی شهرداری دالکی در این خصوص به مسؤولان مرتبط، تاکنون به این معضل رسیدگی نشده است و با بی توجهی آن ها رو به رو شده ایم این درحالی‌ است که تمام مسؤولان حداقل یکبار در طول دوره مسؤولیتی خود از این مسیر گذشته اند.
 

کلیدواژه

شهرداری دالکی

علی رستخیز

دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی