سیاست / شناسه خبر: 150674 / تاریخ انتشار : 1402/7/3 10:20
|

۵۸ میلیارد ریال به اورژانس دشتستان اختصاص یافت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت:۵۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضای فیزیکی و تجهیزات اورژانس و آمبولانس‌های این شهرستان اختصاص یافت.

بوشهری ها /دکتر ماریا خویشدوست روز دوشنبه اظهار کرد: در حال حاضر سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در شهرستان دشتستان در حال احداث است و با ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بوشکان، تمامی پایگاه‌ها دارای ساختمان می‌شوند.

۵۸ میلیارد ریال به اورژانس دشتستان اختصاص یافت

وی افزود: ۲۹دستگاه آمبولانس در شهرستان دشتستان مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند که با تخصیص اعتبارات لازم شاهد یک تحول گسترده در اورژانس ۱۱۵ و حوزه سلامت خواهیم بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان یادآورشد: یکی از برنامه‌های مهم این مدیریت در حوزه اورژانس راه‌اندازی محلی ،برای برگزاری کلاس‌های آموزشی واحد اورژانس است و امیدواریم با برگزاری کلاس‌های بازآموزی بتوانیم در حوزه‌های فیزیکی، تجهیزاتی و آمبولانسی از نظر آموزش و کیفیت، خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: شهرستان دشتستان دارای ۱۰ پایگاه اورژانس جاده‌ای است که با تکمیل و بهره‌برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در حال احداث روستای طلحه، این آمار به ۱۱ پایگاه خواهد رسید.
خویشدوست گفت: مجموعه اورژانس جاده‌ای دشتستان ۱۰۰ پرسنل دارد که از سال گذشته تاکنون بیش از ۹ هزار عملیات امدادرسانی انجام داده‌اند .

کلیدواژه

اورژانس دشتستان

شبکه بهداشت و درمان دشتستان

بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی