سیاست / شناسه خبر: 160832 / تاریخ انتشار : 1402/7/23 18:43
|

فرماندار دشتستان بر ضرورت حمایت از خانواده زندانیان تاکید کرد

بوشهری ها /اســماء بوستانی: فرماندار دشتستان گفت: : زندانی کردن افراد متخلف هر چند جامعه را ایمن می سازد اما خانواده زندانیان را مورد آسیب قرار می دهد.

بوشهری ها /اســماء بوستانیفرماندار دشتستان گفت: : زندانی کردن افراد متخلف هر چند جامعه را ایمن می سازد اما خانواده زندانیان را مورد آسیب قرار می دهد.

احمد بنافی 23 مهرماه در جلسه با اعضای انجمن حمایت از خانواده زندانیان دشتستان، در خصوص رفع مشکلات خانواده زندانیان و حمایت از آن ها، اظهار کرد: خانواده های زندانیان نباید بجز محنت زندانی بودن سرپرستشان رنج های دیگری را متقبل شوند.

بنافی با اعلام اینکه ازسال گذشته تاکنون 203 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره جهت اشتغالزایی در اختیار خانواده زندانیان قرار گرفته است، عنوان کرد: پس از آزادی هر زندانی و تایید صلاحیت آن ها توسط این انجمن، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی موظف است جهت اشتغالزایی آن ها اقدام کند تا بتوان از ارتکاب مجدد آن ها به جرم جلوگیری کرد.

فرماندار دشتستان با تاکید به همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر با انجمن حمایت از خانواده زندانیان، افزود: شهرداری و شورای شهر با واگذاری پروژه های امانی به انجمن حمایت از خانواده زندانیان، باعث اشتغالزایی زندانیان و رفع مشکلات خانواده آن ها خواهد شد.

بنافی خواستار همکاری اداره ورزش و جوانان با خانواده زندانیان برای رایگان شدن ورزش های این خانواده ها شد.

 ---

وی با تاکید بر همکاری دهیاران و بخشداران در کمک به خانواده های زندانیان در بخش ها و روستاها بیان کرد: لیست زندانیان هر بخش توسط انجمن حمایت از زندانیان در اختیار بخشدار قرار داده شود تا دهیاران و بخشداران این خانواده ها را به صورت ویژه حمایت کنند.

فرماندار دشتستان اشتغال زنان سرپرست خانواده زندانیان را امری ضروری اعلام کرد و در این خصوص گفت: طی مذاکره ای با اداره غله خانواده های زندانیانی که می توانند تولید نان کنند، آرد رایگان در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

بنافی افزود: اگر تسهیلات تبصره ۱۸ ابلاغ شود زندانیان جرائم غیر عمد در فهرست متقاضیان قرار داده خواهند شد.

وی با تاکید بر همکاری اداره صمت با این انجمن افزود: اداره صمت شهرستان باید در خصوص حمایت و مساعدت معادنی که به تعهدات اجتماعی عمل نمی کنند، ورود کند و انجمن حمایت از خانواده زندانیان را حمایت کند. اگر معادن در قالب مذاکره همکاری کردند که هیچ،  اگر همکاری  نکردند باید اقدامات قانونی لازم در این خصوص انجام شود.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

زندان

اداره زندان

انجمن حمایت از خانواده زندانیان

خانواده زندانیان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی