سیاست / شناسه خبر: 171042 / تاریخ انتشار : 1402/8/21 12:34
|

مصاحبه سرپرست مخابرات منطقه بوشهر با صدا و سیمای استان به مناسبت روز جهانی فیبر نوری

سرپرست مخابرات منطقه طی مصاحبه با صدا و سیمای استان به مناسبت روز جهانی فیبر نوری به تشریح طرح توسعه فیبر نوری و ارائه گزارشی از عملکرد آن درمنطقه پردا

بوشهری ها /به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه بوشهر، پویان خواجه ئیان سرپرست مخابرات منطقه ضمن عرض تبریک روز 13 آبان روز دانش آموز که مصادف با روز جهانی فیبر نوری می باشد گفت: به این مناسبت شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین و گسترده ترین اپراتور کشور،بر اساس ارزیابی مشترکین خوش حساب و وفادار، اقدام به واگذاری 20 گیگ هدیه بر بستر سرویسهای باند پهن adsl، vdsl و ftth نموده است.

 

 
خواجه ئیان در خصوص میزان پیشرفت توسعه فیبر نوری در استان گفت: عمده ارتباطات در شهرها و روستاها طی چند سال اخیر درخصوص توسعه بستر فیبر نوری، توسعه FTTH، فیبر خانگی، فیبر ادارات و سازمانها و در راستای بهبود کیفیت ارتباط، افزایش امنیت و پایداری ارتباطات می باشد.
وی افزود: تاکنون حدود 730 کیلومتر توسعه و فیبررسانی در استان انجام شده است که عمده این توسعه در مسیرهای بین شهری و سپس شهرها و روستاها بوده است.
شایان ذکر است: مخابرات منطقه بوشهر در شش ماهه اول سال جاری شاهد توسعه 60 کیلومتر فیبر نوری بوده است و پیش بینی می شود در شش ماهه دوم سال روند کار پیشرفت بیشتری داشته باشد.
سرپرست مخابرات منطقه درخصوص پروژه نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران (نجما) در استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس تعهدات منطقه و تا پایان سال 1403می بایست تعداد 15000 پورت در استان اجرا شود که تا پایال امسال حدود 7600 پورت آن فعال خواهد شد.
عمده موارد اجرا شده پروژه نجما در شهرهای بوشهر، جم، کنگان و شیرینو می باشد که متناسب با نیازمندیهای اعلام شده در مابقی شهرستانها در حال انجام می باشد.

کلیدواژه

سازمان مخابرات استان بوشهر

روز جهانی فیبر نوری

پویان خواجه ئیان

بوشهر

اینترنت

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی