فرهنگ / شناسه خبر: 181470 / تاریخ انتشار : 1403/2/29 12:18
|

تقدیر از رئیس روابط عمومی پازارگاد به عنوان چهره برتر استان بوشهر

به بهانه سالروز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از حمید شعرانی رییس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به عنوان چهره برتر روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای ولایتمدار استان بوشهر تقدیر شد.

بوشهری ها /به بهانه سالروز ملی ارتباطات و روابط عمومی، از حمید شعرانی رییس روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به عنوان چهره برتر روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای ولایتمدار استان بوشهر تقدیر شد.

 
احمد محمدی زاده استاندار و سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق بوشهر در بخشی از متن تقدیر از حمید شعرانی با اشاره به نظارت ها و بررسی های انجام شده، وی را الگویی در عرصه روابط عمومی دانسته اند

در این متن، به مجاهدت ها و تلاش های رییس روابط عمومی پازارگاد در عرصه ارتباطات و روابط عمومی اشاره شده و بر همین اساس، عنوان چهره برتر روابط عمومی به طلایه دار ارتباطات و اطلاع رسانی در استان بوشهر تعلق گرفته است.

حمید شعرانی، جوان استان بوشهری، از مدیران موفق حوزه روابط عمومی صنعت است که توانسته با تعامل و همگرایی با بخش های مختلف و فعالان فرهنگی و رسانه ای، جایگاه روابط عمومی صنعت را در اذهان عمومی را بهبود بخشد.

تقدیر از رئیس روابط عمومی پازارگاد به عنوان چهره برتر استان بوشهر

کلیدواژه

حمید شعرانی

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

عسلویه

روز روابط عمومی

ارسال نظرات

captcha