سیاست / شناسه خبر: 181497 / تاریخ انتشار : 1403/3/11 11:31
|

بخشدار مرکزی دشتستان تاکید کرد؛ اسناد مالی دهیاران منظم باشد/ دهیاران زمینه انتخابات سالم در روستاها را فر اهم کنند

بوشهری ها / بخشدار مرکزی دشتستان 9 خردادماه برای سومین بار جلسه ای با موضوع چگونگی برگزاری انتخابات و رعایت قوانین مربوطه با دهیاران این بخش برگزار کرد.

بوشهری ها / بخشدار مرکزی دشتستان 9 خردادماه برای سومین بار جلسه ای با موضوع چگونگی برگزاری انتخابات و رعایت قوانین مربوطه با دهیاران این بخش برگزار کرد.

به گزارش بوشهری ها، بخشدار مرکزی در این نشست اظهار کرد: مهم‌ترین رویداد ملی ما انتخاباتی است که به زودی برگزار می‌شود. همه دهیاران این رویداد را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی  بر برگزاری انتخابات سالم در روستاهای این بخش تاکید کرد و افزود: فضای تمامی روستاها  آماده و تجهیزات لازم  جهت سهولت در انجام این امر مهم مهیا شود تا به امید حق شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.
 
---
 
 عدالت ضمن برشمردن فعالیت های مهم و تلاش های شبانه روزی شهید جمهور عنوان کرد:  امروز که عملکرد این دولت در عرصه‌های مختلف اشتغال، مسکن، ازدواج و عزتمند بودن ایران اسلامی و ایستادن در مقابل زورگویان و مستکبرین را بررسی می‌کنیم، شاهدیم که آیت الله رئیسی در مدت کوتاه اثرگذاری ای بسیار بزرگ و فراتر از منطقه‌ای داشت و با برنامه ریزی دقیق، ضمن بهم ریختن معادلات دشمنان، مسیر پیشرفت کشور را ریل گذاری کرد و در آخرین اقدام جاودانه در دل‌ ملت ایران حک شد.
 
عدالت با اشاره به فضای حاکم در کشور افزود: وظیفه همه شما دهیاران این است که با بیان عملکرد دولت و ابعاد مختلف شخصیتی آیت الله شهید رئیسی در مناسبت‌های پیش رو، در راستای جهاد تبیین گام بردارید و فضای روستا را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده کنید.
بخشدار مرکزی دشتستان با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی برای تمام کسانی که ایشان را می‌شناختند و کسانی که بعد از شهادت ایشان به ابعاد زندگی این شهید بزرگوار پی بردند بشدت سخت و جانسوز بود، ادامه داد:  دهیاران محترم  باید برای سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) دولت را در برگزاری برنامه های عزاداری یاری کنند و از این فرصت هم برای تبیین دستاوردهای نظام بهره ببرند.
 
عدالت با تاکید به انضباط مالی و اداری دهیاران تصریح کرد: اسناد مالی، احکام و قراردادهای خود را منظم و آماده کنید جهت بازرسی‌هایی که در آینده از دهیاری ها انجام خواهد شد.
 
---
 
 

کلیدواژه

دشتستان

برازجان

هادی عدالت

بخشدار مرکزی

بوشهری ها

ارسال نظرات

captcha