سیاست / شناسه خبر: 181677 / تاریخ انتشار : 1403/8/1 09:14
|

شمال استان بوشهر در انتظار حق آلایندگی/شهردار گناوه؛ کاهش ارزش افزوده به توسعه اقتصادی واجتماعی شهر آسیب می رساند

بوشهری ها / شهردار گناوه بر ضرورت تخصیص حق آلایندگی و افزایش سهم شهرداری های شمال استان از محل مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.

بوشهری ها / شهردار گناوه بر ضرورت تخصیص حق آلایندگی و افزایش سهم شهرداری های شمال استان از محل مالیات بر ارزش افزوده  تاکید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گناوه،شهردار گناوه  در جلسه شورای اداری این  شهرستان به موضوع کاهش سهم شهرداری‌ها از درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده پرداخت و بر لزوم توجه ویژه به تخصیص اعتبار از محل حق آلایندگی صنایع نفت و گاز به این شهرستان تأکید کرد.
 
محمد حسن محمدی با ابراز نگرانی از کاهش سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده، بیان کرد: کاهش ارزش افزوده می‌تواند به توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان گناوه آسیب وارد کند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی، نیاز است که شهرستان‌های گناوه و دیگر مناطق همجوار به‌طور ویژه  مورد توجه قرار گیرند و از منابع حاصل از حق آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده برخودار شوند.
 
محمدی با اشاره  به استقرار صنایع آلاینده در شمال استان  بیان کرد: تخصیص منابع حاصل از حق آلایندگی صنایع نفت  می‌تواند به بهبود زیرساخت‌ها و شرایط معیشتی مردم کمک کند.
شهردار کناوه با تاکید بر اهمیت این منابع در ارتقای کیفیت زندگی ساکنان شهرستان خواستار اقدام جدی مسئولان استان در این زمینه شد.
 
 وی افزود: ضرورت برنامه‌ریزی و تخصیص منابع مالی مناسب برای توسعه پایدار شمال استان و شهرستان گناوه کاملا احساس می شود و با توجه به چالش‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی این مناطق انتظار می‌رود بتوانیم با همکاری و مساعدت مسئولان استان اقدامات لازم را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود تسریع بخشیم.
 
 

کلیدواژه

گناوه

شهزستان گناوه

محمد حسن محمدی

حق آلایندگی

ارسال نظرات

captcha