بوشهری ها / فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر صبح امروز در نشست بررسی تولید محصولات مددجویان و بازاریابی برای فروش تولیدات با تأکید بر اهمیت بازاریابی و فروش تولیدات مددجویان اظهار داشت: بازاریابی و فروش تولیدات و خدمات یکی از مهمترین ارکان پایداری طرحهای اشتغال است که منجر به توانمندی اقتصادی خانوادههای تحت حمایت میشود.
وی با اشاره به اقدامات انجامشده در این زمینه تصریح کرد: کمیته امداد در سالهای اخیر با برگزاری نمایشگاههای فیزیکی و مجازی، ایجاد غرفه در پلتفورمهای پرترافیک و ثبت نشان تجاری، گامهای مؤثری در معرفی و فروش محصولات مددجویان برداشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به تغییر الگوی خرید در جامعه افزود: با توجه به تغییر نگرشها و افزایش خریدهای اینترنتی، کمیته امداد نیز با انعقاد تفاهمنامه با فروشگاههای معتبری مانند دیجیکالا و باسلام، بستر لازم برای حضور مددجویان در فضای مجازی را فراهم کرده است.
محبی از اجرای برنامههای ویژه بازاریابی و فروش محصولات مددجویان در فضای مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال قبل بیش از 100 طرح اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر از طریق پلتفورمهای مجازی محصولات خود را به فروش رساندند و در سال جاری نیز برنامهریزی برای اضافه کردن طرحهای جدید در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به برنامههای نوین بازاریابی و فروش محصولات مددجویان در پلتفورمهای مجازی اضافه کرد: با انعقاد تفاهمنامه با فروشگاههای اینترنتی معتبر فروش محصولات مددجویان بوشهری در فضای مجازی رونق مییابد.
عکس