سیاست / شناسه خبر: 41426 / تاریخ انتشار : 1397/11/18 13:20
|

جزئیات جدید از پرونده مرگ دختر جوان بوشهری

بوشهری ها | دادستان بوشهر گفت: دادگاه بر اساس پاسخ پزشکی قانونی در خصوص پرونده دختر جوانی که زیر تیغ جراحی بینی درگذشت، رای می‌دهد.

بوشهری هادادستان بوشهر گفت: دادگاه بر اساس پاسخ پزشکی قانونی در خصوص پرونده دختر جوانی که زیر تیغ جراحی بینی درگذشت، رای می‌دهد.
 

علی حسن پور دادستان بوشهرگفت : پس از اظهار نظر پزشکی قانونی و سازمان نظام پزشکی درباره علت فوت و احتمال قصور پزشکی، دادگاه رای خود را صادر می‌کند.

به گزارش « بوشهری ها » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، وی ادامه داد: پزشکی قانونی پس از نمونه‌برداری، مجوز دفن را صادر کرد و پیکر این دختر جوان به خاک سپرده شد.

دادستان بوشهر بیان کرد: اکنون این پرونده در پزشکی قانونی در دست بررسی است و پس از آن که نتیجه به دست آمد، به دادگاه اعلام می‌شود.

حسن پور تصریح کرد: در این پرونده علاوه بر شاکی خصوصی یعنی خانواده مرحوم، مدعی العموم هم شاکی است.

دادستان بوشهر، همچنین در خصوص انتشار تصویری از حکم دادگاه در فضای مجازی که نشان دهنده برائت یکی از اشخاص مورد شکایت در پرونده‌ای دیگر است، بیان کرد: این پرونده مربوط به قبل است، هر چند که رای صادر شده قطعی نیست، زیرا نسبت به آن اعتراض وجود دارد و اکنون در مرحله تجدید نظر است.
 

دختری ۲۲ ساله ششم بهمن هنگام عمل جراحی ترمیمی بینی در یکی از بیمارستان‌های بوشهر جان باخت و پرونده‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

شیث امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر پیش از این گفته بود، علت فوت پس از بررسی پرونده به صورت کامل و مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها اعلام می‌شود و کمیسیون پزشکی به سوالات مطرح شده پاسخ خواهد داد.

او تاکید کرده بود، به موضوع شایعات در این زمینه دامن نمی‌زنیم و باید پرونده به صورت کامل بررسی شود.

کلیدواژه

علی حسن پور

عمل بینی

پرونده دختر جوان بوشهری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی