جامعه / شناسه خبر: 62230 / تاریخ انتشار : 1399/6/30 22:32
|

پیام شهردار برازجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هفته‌ی دفاع مقدس، هفته‌ی گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سالهایی است که هر روز و هر لحظه‌اش درسی است بزرگ از رشادت، دلیری، ایثار و ایمان؛ کتاب وزینی از حماسه و شعور دینی و میهنی ملت بزرگ ایران که سطر به سطرش

بوشهری ها /هفته‌ی دفاع مقدس، هفته‌ی گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سالهایی است که هر روز و هر لحظه‌اش درسی است بزرگ از رشادت، دلیری، ایثار و ایمان؛ کتاب وزینی از حماسه و شعور دینی و میهنی ملت بزرگ ایران که سطر به سطرش با خط طلا بر صفحه‌ی دل تاریخ بلند این مرز و بوم نگاشته شده و تا ابد همچون خورشید خواهد درخشید...

ملت قهرمان ایران در هشت سال دفاع جانانه از حریم میهن و نظام نوپای جمهوری اسلامی با تاسی از حضرت سیدالشهدا (ع) و زیر سایه‌ی رهبری هوشمندانه‌ی خمینی کبیر ثابت کردند که حق، پیروز است؛ حتی اگر تمام قدرتهای جهان در مقابلش ایستاده باشند!
اینک اگرچه بیش از سه دهه از پایان آن روزهای آسمانی گذشته اما ساعت به ساعت ایام حماسه و ایثار ملت قهرمان ایران در قلب و نگاهمان همچنان زنده است؛ یاد و نام شهیدان سرفرازمان بر تارک تاریخ ایران می‌درخشد؛ ایثارگران پرافتخارمان و آزادگانی که پیام‌آور پیروزی بزرگ ملت ایران شدند بر سر و چشممان جای گرفته‌اند و جهان، ملت بزرگ ایران را به ایستادگی در برابر جور و ظلم می‌شناسد.
حالا به برکت لطف الهی و ایستادگی همان شیرزنان و بزرگمردان میتوانیم سرفراز بایستیم و با غرور بگوییم خون دادیم اما خاک ندادیم؛ جان دادیم اما به پای میهن و انقلابمان سرفرازانه ایستادیم؛ طالب جنگ نبودیم اما در هنگامه‌ی جنگ، آنکه از جان دادن و مال بخشیدن نهراسید، ما بودیم!
به امید روزی که همه‌ی مردم جهان فارغ از ظلم مستبدین و ابرقدرتهای زورگو، در صلح و آرامش زندگی کنند...
اینجانب به نوبه‌ی خود فرا رسیدن هفته‌ی دفاع مقدس را به شما مردم شریف برازجان و شهرستان عزیزمان دشتستان تبریک عرض نموده، آرزو میکنم فردا و فرداهایی روشن در انتظار ایران عزیزمان باشد.
 
محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

کلیدواژه

برازجان

شهرداری برازجان

محمدحسن محمدی

هفته دفاع مقدس

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی