سیاست / شناسه خبر: 73876 / تاریخ انتشار : 1400/8/30 19:26
|

عضو شورای اسلامی شهر دالکی خواستار پیگیری و رفع مشکلات این شهر از نماینده مردم شد

بوشهری ها / اسماء بوستانی: عضو شورای اسلامی شهر دالکی در جلسه اعضای شورای شهرستان با نماینده مردم گفت: برخی از زمین ها و منازل مسکونی شهروندان دالکی دارای مشکلات منابع طبیعی و بنیاد مسکن است، در این خ

بوشهری ها / اسماء بوستانی: عضو شورای اسلامی شهر دالکی در جلسه اعضای شورای شهرستان با نماینده مردم گفت: برخی از زمین ها و منازل مسکونی شهروندان دالکی دارای مشکلات منابع طبیعی و بنیاد مسکن است، در این خصوص نماینده مردم با شوراییان همکاری های لازم را داشته باشد تا بتونیم این مشکل را رفع کنیم.

عباس تدین با بیان اینکه شهر دالکی در ورودی استان قرار دارد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار کرد: در این خصوص این شهر باید از تمامی امکانات بهداشتی و درمانی بهره مند باشد اما متاسفانه بهیاران، پزشکان شیفت و دندانپزشک شهر ما از داشتن پانسیون محروم هستند، بارها این موضوع مهم را به گوش مسئولین رسانده ام، اینبار نیز از نماینده مردم در مجلس خواستار رفع این مشکل بسیار مهم هستم.

تدین در خصوص تامین اعتبار برای مهمترین سد شهرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه فعالیت و شغل اکثر مردم شهر دالکی کشاورزی و نخل داری است درخواست تزریق بودجه جهت تکمیل و افتتاح  این سد مهم را از نماینده مردم داریم تا شاهد اعتراض و نارضایتی باغبانان این شهر نباشیم.

وی با شاراه به اعتراضات و نارضایتی های مردم شهر دالکی نسبت به سهمیه آرد بیان داشت: سهمیه آرد شهرستان دشتستان با توجه به سرانه جمعیت سال 1395 در نظر گرفته شده که اکنون با گذشت 5 سال و افزایش جمعیت، این سهمیه اندک صدای مردم این شهر را در آورده، در این خصوص نیز اقدامات لازم صورت گیرد.

تدین با بیان اینکه شهر دالکی دارای 45 کیلومتر شبکه آبی است ادامه داد: در طرح پایولت نوسازی شبکه شهرداری 20 کیلومتر از این شبکه همراه با انشعابات انجام شد اما 25 کیلومتر باقیمانده انجام نشده، هر چه سریعتر باید پیمانکار مشخص و این 25 کیلومتر نیز انجام شود در غیر این صورت هر چه اجرایی شدن مابقی طرح طولانی تر شود شبکه های نوسازی شده تحت الشعاع قرار می گیرند.

وی افزود: دروازه ورودی شهر دالکی درخور شان استان بوشهر نیست، بلوار امام حسین ع بعد از 21 سال که ساخت شده به همان صورت و بدون تغییر و تحول رها شده،  نوسازی و آسفالت این بلوار از طریق شهرداری امکان پذیر نیست و نیاز به بودجه فرا استانی دارد، بنده به عنوان نماینده مردم شهر دالکی از شما نماینده مردم خواستارم از طریق وزارت خانه پیگیری های لازم برای تزریق بودجه جهت طراحی و نوسازی این بلوار را انجام دهید.

عضو شورای شهر دالکی با اعلام وضعیت اسفناک مدارس این شهر بیان کرد: 4 مدرسه این شهر از مدار فعالیت خارح شده، سه مدرسه تخریب و تبدیل به زمین خاکی شده، مدرسه ابوذر نیز از وضعیت استاندارد بدور است و فعالیتی ندارد. تنها دبستانی که در حال حاضر فعال است دبستان شهید عدالت است  که از مدارس تخریبی است و هیچگونه استانداردی در آن رعایت نشده است، هر لحظه امکان رخداد اتفاق بدی در این مدرسه هستیم. 200 نفر از دانش آموزان شهر نیز در این مدرسه ناچار به ادامه تحصیل هستند.

وی در خصوص باشگاه فوتسال مشیر دالکی نیز گفت: این باشگاه در سال گذشته در لیگ 2 فوتسال کشور  در بین 50 تیم بوده، این تیم با تلاش و پشتکار خود توانست در بین 16 تیم فوتسال اول کشور بدرخشد،  اگر اندکی از لحاظ بازیکن تقویت شده بود می توانست به لیگ یک فوتسال کشور راه یابد. از نماینده مردم درخواست تقویت این تیم فعال را دارم، امسال برای فصل جاری حدود 400 میلیون تومان برآورد هزینه کرده اند، در این راستا انتظار می رود نماینده مردم دشتستان این باشگاه فرهنگی و هنری را ویژه ببیند.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شورای شهر دالکی

نماینده مردم دشتستان در مجلس

مشکلات شهر دالکی

عباس تدین

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی