سیاست / شناسه خبر: 84653 / تاریخ انتشار : 1400/10/26 10:13
|

در حالی که مردم مشکلات فراوانی دارند، اولویت برخی افراد انتصابات است

بوشهریها| نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: امروز مردم ما مشکلات فراوانی از جمله مسائل معیشتی دارند، ولی اولویت برخی افراد همچنان انتصابات است.

بوشهری ها / ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست وحدت نیرو‌های انقلاب شهرستان دشتستان که در حسینیه الزهرا برازجان برگزار شد، گفت: امروز مردم ما مشکلات بسیاری از جمله بیکاری، بی آبی و مسائل معیشتی و ... دارند، ولی اولویت برخی افراد همچنان انتصابات است.

او گفت: برخی ایراد می‌گیرند که چرا مسائل را به صورت خصوصی دنبال نمی‌کنید و آن را رسانه‌ای می‌کنید. بار‌ها و بار‌ها در خفا به مسئولان تذکر داده‌ایم و درخواست کرده‌ایم که به مشکلات مردم رسیدگی کنند، ولی هیچ عملی نمی‌بینیم و به همین دلیل ناچاریم که علنی بگوییم و مسائل را با مردم در میان بگذاریم.

این نماینده مجلس همچنین گفت: نگران وضعیت آب شهرستان دشتستان در تابستان آینده هستیم و  مسئولان باید از همین امروز برای حل این چالش تلاش کنند و ما هم در کنار آن‌ها خواهیم بود.

رضایی که معتقد است از ظرفیت عظیم انسانی دشتستان استفاده نمی‌شود، گفت: باید وحدت را در شهرستان توسعه دهیم و دست‌هایی که دنبال تفرقه هستند را قطع کنیم.

او گفت: به فضل خدا تا آخر در کنار نیرو‌های انقلابی شهرستان و استان هستیم و در دفاع از نیرو‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه برازجان هم از مواضع محکم و انقلابی نماینده دشتستان در مجلس تشکر کرد و گفت: آقای رضایی در همه صحنه‌ها خوب درخشیده و مواضع انقلابی، محکم و استوار او در راستای منویات رهبر معظم نقلاب بوده است و هیچ موضع شخصی و جناحی ندارد.

حجت الاسلام حسن مصلح  گفت: بر روی فرد خاصی تاکید نداریم، ولی از کسی که منفعت شهرستان را فراهم کند، حمایت می‌شود.

او گفت: وحدت در شهرستان باید حفظ شود و نباید آسیب ببیند.

 

کلیدواژه

مردم مشکلات فراوانی

ماینده مردم دشتستان

ابراهیم رضایی نماینده

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی