سیاست / شناسه خبر: 86107 / تاریخ انتشار : 1401/1/20 09:34
|
فرماندار دشتستان در جلسه با دهیاران و بخشداران؛

دهیاران پرهیز از اختلافات را در دستور کار خود قرار دهند+جزییات خبر و تصاویر

سرپرست فرمانداری دشتستان 18 فروردین ماه در جلسه با دهیاران و بخشداران در خصوص خرید آسان برای روستاییان گفت: دهیاران پرهیز از اختلافات را در دستور کار خود قرار دهند، اختلاف در روستاها زیبنده نیست و

بوشهری ها /اسماء بوستانی: سرپرست فرمانداری دشتستان  18 فروردین ماه در جلسه  با دهیاران و بخشداران در خصوص  خرید آسان برای روستاییان گفت:  دهیاران پرهیز از اختلافات را در دستور کار خود قرار دهند، اختلاف در روستاها زیبنده نیست و باعث ایجاد لطم به روستاییان می شود.

صادق بوستانی از طرح خرید آسان برای روستاییان خبر داد و عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان بسیاری از خانواده ها با مشکل تامین موارد خوراکی مورد نیاز خود مواجه هستند از این رو با همکاری بنیاد علوی 20 هزار بسته معیشتی از کشور وارد استان شد که 5 هزار بسته به شهرستان دشتستان تعلق گرفت و اکنون در حال توزیع می باشد.
بوستانی با اعلام اینکه سهم دشتستان از خرید آسان برای روستاییان دوازده هزار و 851 خانوار روستایی است اادامه داد: این طرح فقط شاملل خانوارهای بی بضاعت ساکن در روستاها می شود.
وی افزود: در این 43 سال که از عمر انقلاب گذشته خدمات ارزشمند و ارزنده ای به مردم ارائه شده و شاهد پیشرفت های زیادی بودیم. دشمن تلاش دارد با توجه به تسلط رسانه ای تلاش بر کم ارزش نشان دادن خدمات جمهوری اسلامی می کند.
سرپرست فرمانداری دشتستان افزود:فعالیت های خود را به مردم اطلاع رسانی کنید، تلاش شبانه روزی خود در جهت خدمت به مردم را بیشتر از گذشته نشان دهید.
وی خطاب به دهیاران عنوان کرد: در بسیاری از روستاها در کنار مردم باشید، در رفع مشکلات روستاییان تمام توان خود را بار گیرید و رضایت مردم را جلب کنید تا موفق به جلب رضایت خداوند نیز شوید.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

خرید آسان

صادق بوستانی

دهیاران

بخشداران دشتستان

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی