دیلم / شناسه خبر: 86805 / تاریخ انتشار : 1401/2/24 11:34
|
بی مهری به بزرگترین کار نیکوکارانه استان در دیلم؛

استاندار بوشهر از حاج مصطفی حق‌شناس دلجویی کند

بوشهریها| چند سال است که حاج مصطفی حق‌شناس دیلمی تمام همت خود را به‌کار بسته تا در زمین آبا و اجدادی خود در محله تنوب پارکی به وسعت چهل هکتار احداث نماید.

بوشهری ها / برای اینکه بدانیم این کار بزرگ چقدر در توسعه فضای سبز دیلم نقش دارد خوب است بدانیم احداث این پارک عظیم سرانه فضای سبز شهر دیلم را بیش از دوازده متر و نیم افزایش می‌دهد.
نکته جالب این است که قاطبه دیلمی‌ها شهادت می‌دهند این کار در املاک خاندان بزرگ حق‌شناس انجام می‌شود و هیچ شخص حقیقی خصوصی معارض این املاک نیست.
گفته می‌شود حاج مصطفی حق‌شناس برای طراحی این پارک از یک‌ طراح ‌متخصص بین المللی بهره گرفته تا طرحی منحصر به فرد برای همشهریان مهیا کند. به همین دلیل اجرای این مگاپروژه شهری در استان می‌تواند نقشی موثر در رونق صنعت توریسم در استان بگذارد.
نکته بسیار مهم دیگر که باید بر آن تاکید شود این است که حاج مصطفی حق‌شناس هیچ فعالیت اقتصادی در دیلم، گناوه، بوشهر و یا هیچ یک از شهرهای استان ندارد که از نگاه بدبینانه احتمالی مدیران استان، این کار شبهه انگیز باشد.
همه این ایده ها و کارها در آخرین روز فروردین ماه سال جاری همچون یک دهن‌کجی از طرف سرپرست جوان اداره کل راه و شهرسازی استان در یک نامه شش سطری به شهردار جوان تر دیلم ارسال شد تا جلو این کار گرفته شود.

این نوع برخورد سلبی با حاج مصطفی حق‌شناس در حقیقت برخورد با یک فرد نیست. این برخورد، مقابله و یا دهن‌کجی به یک منش خیرخواهی و رویکرد نیک اندیشانه نیکوکاران هم‌استانی -آنهم بدون هیچگونه چشمداشت- است. به همین دلیل و با توجه به اهمیت موضوع شایسته است استاندار انقلابی و مردمی استان به همراه هیاتی برای حل مشکلات احتمالی و دلجویی از حاج مصطفی حق‌شناس به دیلم رفته و گره گشای این کار عظیم و تاریخی باشند.

گفتنی است حاج مصطفی حق شناس اماکن خیریه منحصربفردی در نوع خود مانند مسجد نور و موسسه خیریه ولیعصر و هنرستان ولیعصر در سال‌های اخیر در  زادگاه خود احداث نموده است.

کلیدواژه

حاج مصطفی حق‌شناس

نیکوکارانه استان در دیلم

توسعه فضای سبز دیلم

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی