سیاست / شناسه خبر: 97501 / تاریخ انتشار : 1401/4/2 12:01
|
شهردار وحدتیه در نشست با اصحاب رسانه ؛

جزء هیچ گروه سیاسی نبوده و نیستم/مردم چیزی غیر از حقشان نمی خواهند/50 درصد بدهی های شهرداری را پرداخت کرده ام+ جزییات خبر و تصاویر

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار وحدتیه گفت: بنده نه مدیر اداری و نه مدیریت سازمانی بودم، با حمایت مردم و معتمدین محل به جایگاه شهردار رسیده ام، جزو هیچ گروه سیاسی نبوده و نیستم و از نظر من کار کردن

بوشهری ها /اسماء بوستانی: شهردار وحدتیه گفت:  بنده  نه مدیر اداری و نه مدیریت سازمانی بودم، با حمایت مردم و معتمدین محل به جایگاه شهردار رسیده ام، جزو هیچ گروه سیاسی نبوده و نیستم و از نظر من کار کردن دست چپ و ر است نمی شناسد.

 
حسین ارشدی یکم تیرماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: به عقیده من مدیران اجرایی نباید وارد بازی سیاسی شوند، زیرا تنها مطالبه مردم عمران و آبادانی شهر و دیارشان است و چیزی غیر از حقشان نمی خواهند.
 
ارشدی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بودجه شهر وحدتیه نسبت به سال گذشته، ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده و از ۱۳ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد   تومان رسیده است عنوان کرد: خدا را شاکرم که توانستم 50 درصد معوقات شهرداری را پرداخت کنم، حقوق، بیمه و مزایای پرسنل را بروزرسانی کردم و در تجهیز ماشین آلات شهرداری گام های موثری برداشتم.
 
وی با اعلام اینکه دره فصلی  شهر وحدتیه را با نامه نگاری ها به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز این شهرمعرفی کردیم ادامه داد:  به دنبال گرفتن اعتبارات لازم جهت ساماندهی این دره هستیم اما برخی از فعالیت هایی از جمله پاکسازی دره از نخاله و زباله، لایروبی به متراژ یک متر، تغییر و جابجایی لوله مخابرات انجام شده است.
 
وی در این خصوص افزود: در حال انجام مطالبات آب با همراهی و انتخاب مشاور ر این خصوص هستیم تا بتوانیم فعاالیت هاای لا زم در خصوص جلوگیری از سیلاب در سال های آتی را انجام دهیم.
 
شهردار وحدتیه با اعلام اینکه جمع آوری نخاله های شهری وظیفه شهرداری نیست بیان کرد: تاکنون نخااله ای سطح شهر را جمع آوری کرده ایم  و در این خصوص قصد داریم با فرهنگ سازی مشکل ریختن نخاله های ساختمانی را رفع کنیم.
 
ارشدی با اعلام اینکه زمین های چمن مصنوعی سطح شهر را برای ورزشکاران بهسازی و نوسازی کرده ایم افزود: فعالیت های فرهنگی مختلف و متفاوتی در ایام نوروز در وحدتیه انجام شد به صورتی که میزان رضایت تمامی مسافران نوروزی را در بر داشت.
 
وی یکی از اولویت های مهم شهرداری را اتمام پروژه های نیمه تمام  دانست و ادامه داد: احداث خیابان سعادت، خیابان ولی عصر، کانیو خیابان شریعتی و غیره از فعالیت های عمرانی انجام شده هستند.
 
شهرار وحدتیه با اعلام اینکه  تنها شهرداری هستیم که تمام بودجه فرهنگی ورزشی خود را را هزینه کرده ایم ادامه داد: امید داریم احداث ساختمان سلامت و ساختمان سالن اجتماعات را بتوانیم طی این 4 سال دوره مدیرریتی خود انجام دهیم.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

شهرداری وحدتیه

حسین ارشدی

نشست خبری

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی