سیاست / شناسه خبر: 118270 / تاریخ انتشار : 1401/5/13 09:36
|

پاسخگویی مستقیم مدیر کل صمت استان بوشهر به 25 درخواست مردمی در بستر سامد(111)

بوشهری ها / مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با حضور در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در روز چهارشنبه 12 مردادماه 1401 به 25 درخواست مردمی در حوزه صمت بصورت مستقیم پاسخ و سپس جهت رسیدگی لازم ثبت نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در راستای مشارکت در اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به ‌منظور دسترسی آسان مردم شریف استان با حضور در دفترمدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهردر محل پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ) بصورت برخط مستقیم و بدون واسطه به مشکلات و خواسته های مردمی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از طریق تلفن 111 پاسخ داد .

مدیر کل صمت استان بوشهر دراین باره افزود : سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات اداره کل بازرسی استان هم یکی دیگر از پل های ارتباطی مردم عزیز استان بوشهر است که در این خصوص حوزه صنعت ، معدن و تجارت با توجه به نوع درخواست و انتقادات مربوطه تا کنون پاسخ های متعددی در حوزه صمت ازطریق این سامانه ارائه و تعیین تکلیف نموده است .

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد : مرکز سامانه پاسخگویی (124) مستقردر اداره کل صمت استان به صورت مستمربه درخواست ها ، انتقادات و رفع مشکلاتی نظیر تخلفات اقتصادی و غیره پاسخگو می باشد .

همچنین بخشی دیگر پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات مردمی از طریق مراجعه حضوری در حال انجام می باشد که می تواند بخش اعظمی از مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم در حوزه صنعت ، معدن و تجارت را مرتفع نماید .

کلیدواژه

مدیر کل صنعت،معدن

مدیر کل صمت استان بوشهر

مهدی صفوی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی