بوشهری ها / مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با حضور در دفتر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در روز چهارشنبه 12 مردادماه 1401 به 25 درخواست مردمی در حوزه صمت بصورت مستقیم پاسخ و سپس جهت رسیدگی لازم ثبت نمودند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی در راستای مشارکت در اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور دسترسی آسان مردم شریف استان با حضور در دفترمدیریت عملکرد بازرسی و امورحقوقی استانداری بوشهردر محل پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد ) بصورت برخط مستقیم و بدون واسطه به مشکلات و خواسته های مردمی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از طریق تلفن 111 پاسخ داد .
مدیر کل صمت استان بوشهر دراین باره افزود : سامانه الکترونیکی رسیدگی به شکایات اداره کل بازرسی استان هم یکی دیگر از پل های ارتباطی مردم عزیز استان بوشهر است که در این خصوص حوزه صنعت ، معدن و تجارت با توجه به نوع درخواست و انتقادات مربوطه تا کنون پاسخ های متعددی در حوزه صمت ازطریق این سامانه ارائه و تعیین تکلیف نموده است .
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد : مرکز سامانه پاسخگویی (124) مستقردر اداره کل صمت استان به صورت مستمربه درخواست ها ، انتقادات و رفع مشکلاتی نظیر تخلفات اقتصادی و غیره پاسخگو می باشد .
همچنین بخشی دیگر پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات مردمی از طریق مراجعه حضوری در حال انجام می باشد که می تواند بخش اعظمی از مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم در حوزه صنعت ، معدن و تجارت را مرتفع نماید .
عکس