سیاست / شناسه خبر: 118273 / تاریخ انتشار : 1401/5/13 10:08
|

دستگاه‌های اجرایی دیر شیوه اعطای تسهیلات را به مردم اطلاع دهند

بوشهریها| فرماندار شهرستان دیر با اشاره به منابع تسهیلاتی متعدد در قانون بودجه امسال و اعتبارات اشتغالزایی مناسب از همه دستگاه‌ها خواست اطلاع رسانی را جدی بگیرند.

بوشهری ها / یونس باربرز چهارشنبه شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دیر، اظهار داشت: اشتغال جوانان یکی از چالش‌های مهمی است که همه باید در راستای حل این مشکلات تلاش کنند.

فرماندار شهرستان دیر با اشاره به منابع تسهیلاتی متعدد در قانون بودجه امسال و اعتبارات اشتغالزایی مناسب از همه دستگاه‌ها خواست اطلاع رسانی را جدی بگیرند و شیوه اعطای تسهیلات را به مردم اطلاع دهند.

وی افزود: روابط عمومی‌های ادارات در بخش اطلاع رسانی اعتبارات فعال شوند و مدیران از ظرفیت تریبون‌های نماز جمعه برای اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

باربرز خاطرنشان کرد: مدیران قانون بودجه را با دقت و جدی مطالعه کنند تا از ظرفیت تبصره‌های ۱۶ و ۱۸ بتوانند بهتر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها تأثیرگذار ترین بخش برای حمایت از اقشار مختلف مردم هستند، تاکید کرد: بانک‌ها با ارائه پیشنهاد و راهنمایی، همراهی بهتری در زمینه اشتغال و رفع موانع داشته باشند.

فرماندار شهرستان دیر ابراز کرد: معاونت امور عمرانی فرمانداری به طور مستمر تقاضای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را پایش کند تا بتوانیم مشکلات آنها را برطرف کنیم.

باربرز گفت: به یک بانک اطلاعاتی قوی و جامع از متقاضیان شغل نیاز داریم تا بتوانیم برنامه ریزی بهتر و دقیق‌تری داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات بالایی برای اشتغال از منابع مختلف در نظر گرفته شده است، گفت: تعهد شهرستان دیر در سال جاری، ایجاد هزار و ۸۸۴ شغل است که ادارات می‌توانند تا دوهزار و ۲۲۴ رقم در سامانه رصد اشتغال به ثبت برسانند.

مصدق کشاورزی افزود: به هر میزان شغلی که ایجاد و اعتبار تخصیص داده شده است به مشاغل روستایی و خانگی می‌توانیم در ۶ ماهه دوم اعتبار جدید جذب کنیم.

دستگاه‌های اجرایی دیر شیوه اعطای تسهیلات را به مردم اطلاع دهند

 

کلیدواژه

فرماندار شهرستان دیر

یونس باربرز

رفاه اجتماعی استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی