فرهنگ / شناسه خبر: 118527 / تاریخ انتشار : 1401/5/29 18:21
|
بخشنامه نحوه استمرار خدمت (بازنشستگی) کارکنان اموزش و پرورش ابلاغ شد

نه نامه بنویسید ، نه واسطه بفرستید

بخشنامه نحوه استمرار خدمت (بازنشستگی) نیروهای اداری آموزش و پرورش از سوی رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ابلاغ، و ادامه خدمت کارکنان با سابقه 35 سال خدمت به هر نحو

بوشهری ها / : بخشنامه نحوه استمرار خدمت (بازنشستگی) نیروهای اداری آموزش و پرورش از سوی رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ابلاغ، و ادامه خدمت کارکنان با سابقه 35 سال خدمت به هر نحو و دلیلی ممنوع گردید.

به گزارش بوشهری ها به نقل از پیام عسلویه ، بر اساس بخشنامه شماره 22/710 که در ۲۵ مردادماه سال جاری ابلاغ شده، آمده است: به منظور بهره گیری از توانمندی ها و تجارب همکاران محترم و بهره مندی کامل از مزایای رتبه بندی در حقوق بازنشستگی، استمرار خدمت کارکنان صرفاً در واحدهای آموزشی و در پست های آموزشی و حسب تشخیص و موافقت در کمیته راهبری توسعه مدیریت استان، و با در نظر گرفتن شاخص ها و ضوابط متعددی از جمله نیاز و ضرورت استان، کارایی عملکرد و توانایی فرد و عدم وجود مازاد نیرو در رشته شغلی مورد نظر، بلامانع است.
 

بر اساس این گزارش و به استناد بند ۳ بخشنامه مذکور، و در راستای اجرای بخشامه شماره ۵۴۳۴۲۰ مورخ 25/۰۹/1398 سازمان اداری و استخدامی کشور، استمرار خدمت کارکنان شاغل در مشاغل اداری دارنده مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر در مشاغل تخصصی و غیر تخصصی با ۳۰ سال سابقه خدمات دولتی، و کارکنان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با ۳۵ سال سابقه خدمت دولتی و با هر سنی امکان پذیر نیست.

در این بخشنامه تأکید شده است کارکنان شاغل اداری که شرایط بازنشستگی آنان در این دستورالعمل مشخص شده است، از هر گونه مکاتبه در خصوص استمرار خدمت خود، خودداری کنند.

به گزارش پیام عسلویه، با عنایت به تأکید این بخشنامه، بخشی از نیروهای اداری آموزش و پرورش استان بوشهر از جمله مدیر کل این اداره کل بازنشسته، و امکان استفاده از خدمات آنان از مهرماه سال جاری نمی باشد. باید منتظر ماند، استاندار بوشهر برای اداره آموزش و پرورش به کدام نیروی جوان این مجموعه اعتماد و اطمینان کرده، و آن را برای پست مدیر کلی آموزش و پرورش استان بوشهر، به وزارتخانه معرفی می کند.

شنیده ها حاکی است، جمع دیگر از --کارکنان ۳۵ ساله آموزش و پرورش استان نیز، باید با شغل خود در این مجموعه خداحافظی، و به درجه بازنشستگی نائل گردند.



 -
 

---

کلیدواژه

بخشنامه

آموزش و پرورش

بازنشستگی

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی