سیاست / شناسه خبر: 118614 / تاریخ انتشار : 1401/6/7 08:40
|

سردخانه ۵۰۰ تنی در چاه خانی دشتستان افتتاح شد+ تصاویر

فرماندار دشتستان در این آئین ضمن تبریک هفته دولت عنوان کرد: تاکنون هر جا بخش خصوصی عمل کرده و متعهدانه و متخصصانه ظهور داشته در همان حوزه شکوفایی حاصل شده است. احمد بنافی با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار

بوشهری ها /اسماء بوستانی: فرماندار دشتستان در این آئین ضمن تبریک هفته دولت عنوان کرد: تاکنون هر جا بخش خصوصی عمل کرده و متعهدانه و متخصصانه ظهور داشته در همان حوزه شکوفایی حاصل شده است.

 
احمد بنافی با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار تن خرما در دشتستان تولید می شود، افزود: ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار اصل نخل در این شهرستان وجود دارد.
 
بنافی با اعلام اینکه روند رو به رشد خرما می تواند کمک زیادی به بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال کند عنوان کرد: برای ۶۰ هزار تن خرما، سردخانه در شهرستان وجود دارد که هنوز هم با کمبود سردخانه مواجه هستیم. اگر بخواهیم محصول خرمای ما با برند دشتستان و با کیفیت عالی ارائه شود، راه اندازی کارگاه های بزرگ مقیاس باید در اولویت قرار گیرد تا کمک زیادی به اشتغال شود.
 
 
بخشدار مرکزی نیز در این آئین گفت: سردخانه بسته بندی خرمای ۵۰۰ تنی به اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و با متراژ ۱۰۰۰ متر که شامل ۵۰۰ متر سوله و ۵۰۰ متر سردخانه است به نام خانم حکیمه چهاب دار امروز در روستای چاه خانی افتتاح می شود.
 
 
هادی عدالت ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و نهصد میلیون تومان نیز از صندوق کارآفرینی امید به این پروژه جهت اشتغال زایی جوانان تعلق گرفته است.

کلیدواژه

دشتستان

چاه خانی

هفته دولت

سردخانه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی