سیاست / شناسه خبر: 129081 / تاریخ انتشار : 1401/12/11 00:18
|

رئیس خانه مطبوعات استان و کشور؛ رسانه های استان بوشهر نیازمند حمایت بیشتر دولت هستند

رئیس خانه مطبوعات کشور گفت: حمایت از رسانه های استان بوشهر در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی: رئیس خانه مطبوعات کشور گفت: حمایت از رسانه های استان بوشهر در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد. 

 
مازیار هوشمند ۱۰ اسفند ماه در نشست مطبوعاتی و اطلاع رسانی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: با حمایت دولت، رسانه های مکتوب باید از سهمیه کاغذ و یارانه بیشتری در سال آینده بهره مند شوند.
 
 
هوشمند افزود: متأسفانه رسانه های استان بوشهر از کمترین سهمیه کاغذ برخوردار هستند، انتظار می رود این مهم در دستور کار مسئولین مربوطه استانی و کشوری قرار گیرد.
 
 
هوشمند با اعلام اینکه سهمیه تعلق گرفته ی آگهی ها به رسانه های استان بوشهر بسیار اندک است، عنوان کرد: اداره کل ارشاد اسلامی باید بتواند از اختیاراتی که دارد استفاده و رسانه های استان را مورد حمایت بیشتر خود قرار دهد.
 
 
وی با اعلام اینکه رسانه های استان بوشهر از رسانه های تأثیرگذار در سطح کشور هستند، افزود: موفقیت و کسب مقام های مختلف این رسانه ها در جشنواره های مختلف استانی و کشوری شاهدی بر این ادعا است.
 
هوشمند از عدم اشراف بازرسان بیمه به بند و ماده های قانونی خبر داد و در این خصوص بیان کرد: دولت در پرداخت بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی تعلل می کند که این مهم به کارگاه های مشمول کمک هزینه دولت، فشار وارد کرده است.

کلیدواژه

هوشمند

خانه مطبوعات

مازیار هوشپند

رسانه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی