سیاست / شناسه خبر: 129083 / تاریخ انتشار : 1401/12/12 15:02
|

وعده های رئیس جمهور به مردم شهر برازجان؛ از تکمیل سد دالکی تا اتمام بیمارستان ۱۷ شهریور

اسماء بوستانی: رئیس جمهور گفت: از اعتبار مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت جهت بازسازی برخی مسیرهای شهرستان دشتستان استفاده خواهیم کرد.

بوشهری ها /اسماء بوستانی:  رئیس جمهور گفت: از اعتبار مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت جهت بازسازی برخی مسیرهای شهرستان دشتستان استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی ۱۲ اسفند ماه در جایگاه نماز جمعه شهر برازجان در حضور مردم اظهار کرد: برخی از مسیرهای مواصلاتی که به صورت نیمه تمام در این شهرستان رها شده اند جزو مصوبات این سفر خواهد بود و اعتبارات لازم در خصوص تکمیل این مسیرها در اختیار مسئولین مربوطه قرار خواهد گرفت.

رئیسی با اعلام اینکه اساس کار ما اتمام پروژه های نیمه تمام است، عنوان کرد: دو پروژه مهم  سد دالکی و بیمارستان ۱۷ شهریور جزو مصوبات سفر است و تخصیص اعتبار به این دو پروژه در اولویت است.

رئیس جمهور با اشاره به نیمه کاره بودن برخی پروژه ها طی ۱۴ سال در استان، افزود:   امروزه تمام دغدغه ما اتمام چنین پروژه و طرح ها است. 

وی افزود: حضور در لین شهرستان و باخبر شدن از مسائل و مشکلات مردم  برایم بسیار مغتنم است.

رئیس جمهور از اتمام برخی پروژه های آبرسانی در استان خبر داد و در این خصوص بیان کرد: امروز پروژه مهم تولید آبشیرین کن در شهر وحدتیه نیز افتتاح شد.

رئیسی با اشاره به سفر قبلی خود به استان بوشهر ابراز کرد: در سفر قبلی خود به این استان به دلیل اوج بیماری کرونا موفق به دیدار با مردم این شهر نشدم. امروز در کنار مردم این شهر برای شنیدن تمامی خواسته هایشان هستم.

وی افزود: مدیران شهرستان دشتستان موظفند به صورت شبانه روزی به مردم خدمت کنند. امروزه توفیق ما این است که خدمتگذار مردم هستیم، زیرا سعادت ما و همه مدیران در خدمت رسانی به مردم است.

رئیس جمهور پیشرفت کشور را در وحدت و انسجام مردم دانست و ادامه داد: امروز وظیفه ما مسئولین و مردم این است که پیشرفت کشور را در اولویت برنامه خود قرار دهیم و دچار حاشیه ها نشویم.

رئیسی مهم ترین خصوصیت مردم شهرستان دشتستان را انسجام با یکدیگر بیان کرد و افزود: این انسجام زمینه توسعه یافتگی استان و شهرستان را در بر خواهد داشت.

کلیدواژه

برازجان

دشتستان

رئیس جمهور

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی،

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی