سیاست / شناسه خبر: 149399 / تاریخ انتشار : 1402/3/20 13:26
|
درخواست پیمان زند هنرمند تئاتر و تلویزیون از شهردار بوشهر؛

از مزایده کیوسک های مطبوعاتی جلوگیری شود

بوشهری ها /هنرمند تئاتر و تلویزیون در آئین افتتاح بزرگراه سرتل - تنگک خطاب به شهردار بوشهرگفت: دکه های مطبوعاتی باید از مزایده سایر کیوسک های شهر بوشهر جدا شوند.

بوشهری ها /  هنرمند تئاتر و تلویزیون در آئین افتتاح بزرگراه سرتل - تنگک خطاب به شهردار بوشهرگفت: دکه های مطبوعاتی باید از مزایده سایر کیوسک های شهر بوشهر جدا شوند.

پیمان زند با تاکید بر ماندگاری کیوسک هایی که فعالیت فروش مطبوعات مکتوب را عهده دار هستند، اظهار داشت: شهرداری بوشهر قرار است کیوسک های سطح بوشهر را به مزایده بگذارد که  در این راستا 5 کیوسک توزیع کننده رسانه‌های مکتوب استانی و ملی نیزشامل می شود ؛ لذا از شهردار محترم می خواهیم که با توجه به شرایط سخت رسانه های مکتوب این 5 کیوسک را از روند مزایده خارج نماید .
این هنرمند فعال در عرصه رسانه با تاکید بر اقتصاد ضعیف رسانه‌های مکتوب و همچنین تسریع رفع مشکل 5 کیوسک دار افزود : شرایط مزایده طوری است که این 5 کیوسک دار به دلیل اقتصاد ضعیف خود  امکان رقابت درمزایده ندارند ؛ لذا بیم آن  می رود که برندگان آتی ، با توجه به عدم درآمد مکفی ؛ از فروش مطبوعات خودداری کنند و عملا رسانه های مکتوب خلع سلاح شوند .
زند با اشاره به جایگاه رسانه و فعالیت مطبوعات عنوان کرد: تنها راه پیوند رسانه‌های مکتوب با مخاطبان خود همین پیشخان‌ها و دکه‌های مطبوعاتی است . لذا اگر از واگذاری کیوسک هایی که فروش مطبوعات مکتوب را انجام می دهند جلوگیری نشود، امکان حذف فروش روزنامه برای همیشه  در تمامی کیوسک های سطح شهر وجود دارد.
وی اظهار امیدواری کرد با توجه به خدمات شهرداری در سطح شهر از جمله افتتاح و بهره برداری از پل غیر هم سطح شهید سلیمانی و همچنین افتتاخ بزرگراه شهید بیژن گرد انتظار می رود شهرداری به این مطالبه اهالی رسانه نیز توجه و مشکل توزیع مطبوعات حل نماید.

کلیدواژه

پیمان زند

مزایده کیوسک های مطبوعاتی

بوشهر

رسانه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی