سیاست / شناسه خبر: 149403 / تاریخ انتشار : 1402/3/22 10:28
|
یادداشت | اصغر شعبانی

فریاد وامصیبتای سهم خواهان برای فشار بر سرپرست اداره کل ورزش

بوشهری ها /اصغر شعبانی: دوران سرپرستی یاسر جمالی در اداره کل ورزش و جوانان استان هنوز به یکماه و نیم نرسیده که صدای وامصیبتای برخی بلند شده ،گویا سهم خواهی ها...

بوشهری ها /اصغر شعبانی: دوران سرپرستی یاسر جمالی در اداره کل ورزش و جوانان استان هنوز به یکماه و نیم نرسیده که صدای وامصیبتای برخی بلند شده، گویا سهم خواهی ها از ورزش و جوانان تمامی ندارد و وابستگانِ گذشته در فضای مجازی نالان و گریان به دنبال راهی برای چسبیدن به ورزشی هستند که هیچ از آن باقی مانده. گروهی که خود را دایه ی دلسوزتر از مادر می نامند با نام امثال [کمالِ صالح] بازی می کنند تا خود در دایره باقی بمانند. برای آنها نه [کمال] مهم است و نه ورزش. جولان می دهند تا شاید اندک امیدی برایشان وجود داشته باشد. اگر حرف از عزل و نصب هاست که ورزش و جوانان در دورانِ گذشته ی نه چندان دور  صدمه های فراوان دیده است. برشمریم؟ بگوییم؟ 

 
 
منصفانه قضاوت کنید. مدیری جوان با کارنامه ای درخور تقدیر با کوله باری از تجربه ی ورزش وارد کارزاری شده که عبور از آن سخت و دشوار است. مسبب این دشواری ها چه کسانی هستند؟ کدام ها شرایط را اینگونه سخت کرده اند؟ چه شد که اینطور شد؟ مگر آسمان و زمین در اختیار عده ای نبود؟ مگر حمایت ها برای افراد خاص دیده نمی شد؟ چرا سقوط کردیم ؟ چرا رتبه هامان در حوزه ی جوانان یکی مانده به آخر شد و قهرمانانِ ورزشی یکی یکی جدا شدند ؟ 
 
دنبال کدام حساب و کتابید؟ از قوانین و مقررات و تحمیلِ به ورزش و جوانان سخن می گویید؟ چارت تشکیلاتی را به رخمان می کشید؟ دخالت ها را بیان می کنید؟ جلسات شبانه و روزانه برای پیروزی در مجامع ورزشی را خاطرتان نیست؟ تلاش های سابق برای به دست آوردن کرسیِ رئیس فلان هیاتِ ورزشی را به یاد دارید؟ چیدمان ورزشکاران با نظرِ آقایان برای کسب رأی و پیروزی در انتخاب این هیات و آن تیم به چه شکل بود ؟ از کدام برایتان بگویم ؟ 
 
 
آهای اهالی همیشه مدعی! ای دلسوزانِ ورزش! از ورزش و جوانان چیزی نمانده که به شما برسد. آنهایی باید جوابگو باشند که ورزش را به این روز رساندند. تیم های فوتبال استان را ببینید. خبر دارید سرانجام ورزش های تیمی چه شده ؟ مطلعید که نام های بزرگ ورزش استان چه شرایطی را سپری می کنند؟ وضعیت اداره کل سالهاست بغرنج است. دخالت های بی جا و بی جهت از قبل بوده و اتفاقاً حالا باید جلوی آنها را گرفت. باید متوجهشان کرد که شرایط با گذشته فرق دارد. خود نیز می دانید اما نمی توانید قبول کنید! از نجابت ها سواستفاده نکنید. نقدها را سازنده بگویید تا باور کنیم که دنبال اصلاحید . عینک بدبینی را از روی چشم ها بردارید و به تغییرات در اداره کل مثبت نگاه کنید. اجازه دهید از دوران مسئولیتِ یاسر جمالی حداقل دوماه بگذرد آنگاه شمشیرها را صیقل داده به جنگ بفرستید. شایسته نیست عملکرد یکماه و نیمه را به توپ بست! یکی دو سال زمان نیاز است تا خرابی و واماندگی از گذشته را بهبود بخشید. صبر کنید و حوصله به خرج دهید تا شرایط آرمانی شود البته اگر بتوانید از حسادت ها دست بردارید !
 
اصغر شعبانی
فعال حوزه ورزش

کلیدواژه

اصغر شعبانی

فعال ورزشی

برازجان

دشتستان

ورزش

نظرات شما

1 نظر
ورزش دوست / 1402/3/22 - 22:41
از میراث مدیر کل سابق برای آقای جمالی همین سرپرست اداره شهرستان دشتستان کافی ست، حسین‌پور داره یک تنه ورزش دشتستان را نابود میکند،
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی