سیاست / شناسه خبر: 149563 / تاریخ انتشار : 1402/4/7 11:38
|
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛

همایش پیشگیری از اعتیاد در گناوه برگزار شد

همایش پیشگیری از اعتیاد با عنوان «درمان اعتیاد، ترک مواد نیست» با حضور مسئولین شهرستانی، ادارات، نهادها و انجمن‌های مرتبط در تالار بهزاد گناوه برگزار شد.

بوشهری ها /فرماندار گناوه صبح چهارشنبه در همایش پیشگیری از اعتیاد با عنوان «درمان اعتیاد، ترک مواد نیست» با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش خواستار تداوم این برنامه‌ها و فرهنگ سازی پیرامون مبارزه با مصرف مواد مخدر در جامعه شد.

محمد تقی صفری بیان داشت: اینگونه همایش‌ها به دلیل اهمیت موضوع باید در همه بخش‌ها به صورت مجزا برگزار شود.

فرماندار گناوه افزود: عدم آگاهی فرد می‌تواند اولین محرک برای روی آوردن به مواد مخدر باشد، بنابراین باید تلاش کرد تا افراد، آگاهی کامل پیرامون این موضوع داشته باشند و میزان خود آگاهی در جامعه را در این زمینه بالا برد.

همایش پیشگیری از اعتیاد در گناوه برگزار شد

وی افزود: نگاه‌ها باید به سمت سازندگی جامعه باشد و برای اصلاح جامعه جوان شهرستان همه باید پای کار باشیم.

صفری عنوان کرد: فرهنگ سازی به عنوان بهترین شیوه مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از این بلای خانمان سوز است لذا باید بر هوشیاری هرچه بیشتر جوانان، خانواده‌ها، دستگاه‌های فرهنگی و متولی در جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کنیم.

همایش پیشگیری از اعتیاد در گناوه برگزار شد

در این همایش که با همکاری اداره بهزیستی،، خانه روانشناسان، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه برگزار شد، کارشناسان روانشناسی به بیان مطالبی پیرامون موضوع اعتیاد و مبارزه با مصرف مواد مخدر پرداختند.

کلیدواژه

هفته مبارزه با مواد مخدر

یشگیری از اعتیاد

محمد تقی صفری

گناوه

ارسال نظرات

captcha
کلینک زیبایی
نمایشگاه  پتروشیمی